رفتن به محتوای اصلی

سال نو، بدافزارهای نو!

 
password-securityبهینه سازی گذرواژه
پسوردهایی که بیشتر مردم استفاده می کنند افتضاح هستند! این پسوردها بر اساس نام، تاریخ تولد، لغات و رشته کاراکترهای معمول، مانند “۱۲۳۴” یا “qwerty” می باشند که به راحتی حدس زده می شوند. امنیت خود را با ساختن یک پسورد قدرتمند ارتقاء دهید.همین کار ساده در افزایش امنیت سیستم و اطلاعات شما تاثیر بسیار بسیار شگرفی خواهد داشت. این پسورد بهتر است از کلمات یا عبارات طولانی که دست کم از ۸ کاراکتر تشکیل شده و در فرهنگ لغت وجود ندارد ساخته شود. با ترکیب حروف بزرگ، اعداد و علائم نشان گذاری در یک جمله می توانید پسورد های قدرتمندی ایجاد کنید و پس از آن برای تمام حساب های آنلاین خود چنین پسوردی را انتخاب نمایید. خیلی بهتر است که برای حسابهای خود پسوردهای غیر مشابه انتخاب کنید.
 
 
 
agt_update_drivers-256
فعال کردن به روز رسانی خودکار
بیشتر حفره های امنیتی موجود در سیستم عامل ویندوز که عامل نفوذهکرها محسوب می شوند شناخته و برطرف شده است.اما هکرها واقعاً برروی سیستم کاربران تنبل و کسانی که از بسته هایی که مایکروسافت برای رفع این حفره ها ایجاد کرده استفاده نمی کنند، حساب باز می کنند. اطمینان حاصل کنید که شما یکی از کسانی که موجب کاهش امنیت خودشان می شوند، نیستید. راه کار آن بسیار ساده است! تنها باید بسته های امنیتی مربوط به سیستم عامل خود را دریافت و اجرا کنید، همین!
 
 
 
15472048-virus-icon
نصب نرم افزار آنتی ویروس بر روی تمام دستگاه های خود
هر سیستمی همانند کامپیوتر شخصی شما، از جمله مک، گوشی هوشمند و یا تبلت در برابر نرم افزارهای مخرب آسیب پذیر است. پس با کمی جستجو آنتی ویروس مناسبی را پیدا و نصب کنید. یک آنتی ویروس خوب بیش از هر چیز به امنیت سیستم شما کمک می کند. نیاز به پیچیده کردن موضوع نیست، بسیاری از شرکتها از جمله کسپرسکی محصولی که شامل آنتی ویروس برای رایانه شخصی، گوشی هوشمند و تبلت ارائه می دهند.
 
 
 
207290-phone-security-lock
قرار دادن قفل بر روی تلفن همراه
قطعا خرید گوشی iPhone یا آندروید برای شما هزینه زیادی داشته است، اما آن چه آن را با ارزش می کند و صد البته با ارزش تر از خود دستگاه است اطلاعات داخل آن شامل ایمیل ها، اطلاعات مربوط به حساب های آنلاین، شماره تلفن و آدرس دوستان و آشنایان و اغلب داده های مرتبط با محل کارتان است. تمام اینها می توانند داده های ارزشمندی برای دزدی هویت باشند، پس در گام نخست قفل نمایشگر گوشی خود را فعال کنید!
 
 
 
computer_lock
حسابی با دسترسی ادمین ایجاد و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید
بدافزارها بیشترین خرابی را با تغییر، ساخت و یا پاک کردن فایل ها برای سیستم تولید می کنند. اما در بیشتر سیستم ها این کارها به دسترسی سطح بالا (administrator) نیاز دارد که بدافزارها از این میزان دسترسی برای انجام اعمال ذکر شده استفاده می کنند. برای جلوگیری از این خطر، یک حساب با سطح دسترسی پایین برای خودتان و دیگرانی که با سیستم شما کار می کنند بسازید تا بتواند تغییرات کمتری ایجاد کند واز حساب با سطح دسترسی بالا هنگامی که می خواهید نرم افزاری را نصب یا پاک کنید، استفاده کنید.
 
 
 
Network-Firewall-256
فایروال سیستم خود را روشن کنید
تمام کامپیوترهای به روز فایروال دارند ولی بیشتر، از پیش خاموش هستند. به Control Panel بروید اطمینان حاصل کنید که فایروال سیستم شما روشن است. فایروال روشن همراه با نصب بسته های امنیتی بر روی سیستم می تواند به امنیت بیشتر سیستم کمک کند و از ورود کرم های اینترنتی و بدافزارها جلوگیری به عمل آورد.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا