رفتن به محتوای اصلی

سایبروم بهترین فروشنده محصولات امنیتی در خاورمیانه شد

سایبروم سازنده دستگاه UTM، در جشن Channel Middle East Awards 2012 که در دوبی برگزار شد نشان بهترین فروشنده محصولات امنیتی را از آن خود کرد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

cyberoam

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس آتنا دژ (پاد) تلاش ها، کارکرد و پیشینه درخشان سایبروم بار دیگر افتخار، جایزه و اعتباری ارزشمند را برای این شرکت به ارمغان آورد. سایبروم با بدست آوردن جایزه Channel Middle East KSA Award توانست جیاگاه بهترین فروشنده محصولات امنیتی منطقه خاورمیانه را به از آن خود کند. Channel ME Awards که پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر گذاشت، رویداد برجسته ای برای بزرگداشت بهترین فروشندگان، خرده فروش ها، توزیع کنندگان و شرکت‌های ارایه راهکار منطقه خاورمیانه در زمینه فناوری اطلاعات است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

شرکت سایبروم با سپاسگزاری از تمام شرکایی که در دستاوردهای کنونی این شرکت در خاورمیانه سهیم هستند، این پیروزی ها را ره آورد همدلی و تلاش فراوانی دانست که به گسترش ظرفیت‌ها و تخصص سایبروم انجامیده است. کسب این جایزه دستاورد بزرگی برای سایبروم است، چراکه Channel Middle East Awards به انتخاب بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه شبکه فروش و توسعه بازار در خاورمیانه می‌پردازد. از این گذشته بدست آوردن چنین دستاوردی سایبروم را نه تنها نزد سهامداران خود برجسته تر می‌کند، بلکه اعتبار دو چندانی به این شرکت در خاورمیانه می‌بخشد. بر اساس این اعلام شرکت سایبروم، این شرکت به ارتقای همکاری‌های خود در شبکه فروش خاورمیانه ادامه خواهد داد تا در کنار شرکا تخصص، ظرفیت‌ها و بازار را توسعه بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا