رفتن به محتوای اصلی

کسپرسکی برای محصولات شبکه محصول برای شرکت‌های کوچک عرضه کرد

kis2012_eng_mid

کسپرسکی در سبد محصولات شبکه عرضه کرد:  Small Office Security Kaspersky ویژه شرکت‌های کوچک
محصول Small Office Security شرکت کسپرسکی، با تنوع بیشتر و قیمت ارزانتر ویژه شرکت‌های کوچک به بازار ایران آمد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

روابط عمومی شرکت پاد- گل مر بحری مدیرعامل شرکت پارس آتنا دژ و نماینده رسمی توزیع محصولات کسپرسکی در ایران با اعلام این خبر افزود: محصول Small Office Security در واقع یک آنتی ویروس است که علاوه بر قابلیت نصب روی نسخه‌های کاربری ویندوز، امکان نصب بر روی سرور را هم دارد. وی ادامه داد: پیش از انتشار این محصول، اگر سازمانی یک سرور با تعداد کمی کاربر داشت، تهیه آنتی ویروس مخصوص شبکه برای این سازمان بسیار گران تمام می‌شد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

به همین دلیل کسپرسکی محصول Small Office Security را به عنوان یک راه حل میانه با هدف خدمت‌رسانی به شرکت‌های کوچک که در حد Home Office فعالیت می‌کردند و دارای یک سرور مرکزی بودند ارایه کرد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

بحری با بیان این که به این ترتیب قیمت این آنتی ویروس که یک سرور و چند کاربر را پوشش می‌دهد از قیمت محصول مخصوص سرور پایین‌تر است گفت: البته امکانات Small Office Security در حد یک آنتی ویروس است و امکانات ویژه محصولات End Point Security را مانند کنترل نرم‌افزارها و USBها در اختیار ندارد. با این حال از نسخه‌های خانگی نیز امکانات فراتری دارد و قابلیت مدیریت مرکزی بر آنتی ویروس از طریق کنسول مرکزی و اسکن و به روز رسانی کاربران مختلف توسط ادمین در این محصول فراهم است. نماینده رسمی توزیع کسپرسکی در ایران با اشاره به این موضوع که محصول Small Office Security بیش از یک سال است توسط کسپرسکی عرضه شده گفت: در ایران از این محصول استقبال نشد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

چرا که در بخش محصولات خانگی کسپرسکی عرضه می‌شد و بنابراین توزیع کنندگان محصولات کسپرسکی در ایران ناچار به خریداری و سپس فروش آن بودند که توجیه اقتصادی نداشت. همچنین این محصول به نام خریدار صادر نمی‌شد. اما از هفته گذشته کسپرسکی اقدام به عرضه محصول در بخش محصولات شبکه کرده است که سبب می‌شود محصول به نام خود مشتری از شرکت مادر صادر شده و ارزش سرمایه‌گذاری برای توزیع کنندگان خواهد داشت. علاوه بر این پیشتر تنها این محصول جهت ۵ کاربر و ۱ سرور ارائه می شد. در حالی که از این پس این محصول برای تعداد ۵ تا ۲۵ کاربر و ۱ تا ۳ سرور قابل عرضه خواهد بود. بحری ادامه داد: اکنون شرکت‌های کوچک می‌توانند به جای خرید محصولات گران قیمت شبکه، از محصول Small Office Security شرکت کسپرسکی استفاده کرده و سیستم‌های خود را ایمن سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا