رفتن به محتوای اصلی

رونمایی از راهکار پشتیبان‌گیری ابری «پادباکس»

در همایش سالیانه نمایندگان شرکت پارس آتنا دژ (پاد) از راهکار پشتیبان‌گیری ابری این شرکت با نام «پادباکس» رونمایی شد. هدف این راهکار ارائه خدمت پشتیبان‌گیری ابری به مشتریان داخل کشور است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

paadbox

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

نرم‌افزار پادباکس با ظاهری ساده و کاربرپسند بر روی لپ‌تاپ، کامپیوتر و سرورها نصب شده و از داده‌های آنها به طور منظم بر روی سرورهای ابری امن و مطمئن پشتیبان می‌گیرد. استفاده کنندگان از این راهکار در هر زمان که نیاز داشته باشند، می‌توانند، داده‌های خود را از هر کدام از پشتیبان‌های قبلی باز گردانند.

سرورهای نگهداری داده‌های پادباکس در مرکز داده ندا رایانه نگهداری شده و امن‌سازی و پایش امنیتی آن‌ها توسط کارشناسان پارس آتنا دژ انجام می‌شود.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

تفاوت سرویس‌های پشتیبان‌گیری با سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری، در اولویت­‌های آن‌ها در ارائه سرویس است. در حالی که تمرکز سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری بر روی دسترس‌پذیری آسان از هر کجا و در هر زمانی است، تمرکز اصلی سرویس‌های پشتیبان‌گیری بر امنیت داده‌هاست. پادباکس از ساختار امنیتی چندلایه برای نگهداری از داده‌های پشتیبان استفاده می‌کند: این راهکار داده‌ها را به صورت رمزنگاری شده (با کلید اختصاصی کاربر) بر روی سرور‌های امن نگهداری می‌کند، که دسترسی به آن‌ها نیازمند رمز عبور است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

برای آشنایی با مشکلات پشتیبان‌گیری شخصی و مزایای پشتیبان‌گیری ابری پادباکس این اینفوگرافی را مشاهده کنید. برای مشاهده ویژگی‌های نرم‌افزار پادباکس و ویژگی‌های مرکز داده و سرور‌های نگهداری داده‌ها نیز اینجا را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا