رفتن به محتوای اصلی

جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی

به گزارش روابط عمومی پاد، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از دهم آبانماه لغایت دهم دیماه اقدام به خرید اینترنتی نموده اند، در قرعه کشی تبلت لنوو ایمن شده با محصولات کسپرسکی شرکت خواهند داشت که این قرعه کشی هر ده روز یکبار انجام میشود.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’8′ down=’8′]

شرکت پاد صبح روز چهارشنبه طی اولین نوبت قرعه‌کشی این جشنواره که در آن تمامی خریدهای انجام شده از دهم تا پایان بیستم آبانماه شرکت داشتند، جناب آقای مصطفی بلوچ، خریداری از شهر مشهد را بعنوان یک دستگاه تبلت لنوو A3500 که با یک نسخه از برترین محصول امنیتی اندروید یعنی کسپرسکی اینترنت سکیوریتی تبلت ایمن شده است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’8′ down=’8′]

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، همانگونه که در اطلاع‌رسانی‌های این جشنواره عنوان شده بود برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز در نظر گرفته شد و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر برخوردار بودند. شرکت پاد تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’8′ down=’8′]

گفتنی است جشنواره فروش ” پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی” به مدت دو ماه برپا بوده و خریداران تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا