رفتن به محتوای اصلی

برنده چهارم جشنواره «بازگشت به مدرسه» معرفی شد

به گزارش روابط عمومی پاد، کلیه خریدارانی که از پانزدهم شهریور لغایت پانزدهم مهرماه اقدام به خرید اینترنتی نموده بودند ، در جشنواره بازگشت به مدرسه شرکت داده شدند و هر هفته یک قرعه کشی با جوایز ارزنده و جذاب انجام شد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه، چهارمین و آخرین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره بازگشت به مدرسه را انجام شد که در آن تمامی خریدهایی که از ششم مهرماه لغایت پانزدهم مهرماه انجام شده بودند شرکت داشتند، این شرکت سرکار خانم سایه قنبری را بعنوان چهارمین  برنده معرفی کرد. بنابر این گزارش سرکار خانم قنبری از استان کرمانشاه  هستند ؛  که از طریق “وبسایت سانا سیستم پارس ” یکی از نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام به خرید یک عدد لایسنس کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۶ یکساله و یک کاربره نموده بودند، ایشان با این خرید برنده یک عدد تلسکوپ شدند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

گفتنی است جشنواره فروش “بازگشت به مدرسه” در پانزدهم مهر ماه پایان یافت، کلیه خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی آنلاین  خرید نمودند و نیز خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت داده شدند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’20’ down=’20’]

backpack-winner-online4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا