رفتن به محتوای اصلی

انتخاب کسپرسکی به عنوان «رهبر» در گزارش گارتنر

شرکت کسپرسکی موفق شد در بخش رهبران (Leaders) رده‌بندی مربع جادویی گاتنر (Gartner’s Magic Quadrant) در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم محافظت نهایی (Endpoint Protection) قرار بگیرد. این ارزیابی براساس معیارهایی در دو بخش «تکامل دیدگاه» و «توان اجرایی» انجام شد. این پنجمین سالی است که کسپرسکی به طور پشت سر هم، جایگاه رهبری رادر رده‌بندی گارتنر کسب می‌کند.
ما معتقدیم شهرت جهاتی برند کسپرسکی، رشد سهم بازار، نفوذ قدرتمندانه در صنعت امنیت فناوری اطلاعات و شناخته شدن به عنوان رهبر از سوی گارتنر، جایگاه شرکت را به عنوان بالاترین و تولیدکننده بهترین راهکارهای محافظت نهایی تحکیم می‌کند. سبد جامع محصولات کسپرسکی شامل راهکارهایی برای محافظت از محدوده وسیعی از مشتریان در برابر انواع خطرات سایبری می‌شود. این شرکت همچنین بیش از سایرین توانسته عنوان اول تا سومی را در آزمون‌های مستقل سال ۲۰۱۵ کسب کند. اکنون راهکارهای کسپرسکی از سوی ۴۰۰ میلیون کاربر و ۲۷۰ هزار مشتری سازمانی برگزیده شده است.
Nikita Shvetsov رییس دفر فناوری کسپرسکی در این باره می‌گوید: «باعث افتخار ماست که در ردهبندی Magic Quadrant گارتنر برای پنجمین بار پیاپی به عنوان رهبر برگزیده شده‌ایم. مثلما ما به این مسیر ادامه خواهیم داد تا بهترین محافظت چند لایه ای برای محافظت در برابر تهدیدات پیشرفته را ارایه دهیم .. سرمایه‌ای که ما از مبارزه با تهدیدات بزرگ فناوری اطلاعات به دست آورده‌ایم، به ما این امکان را می‌دهد که راهکار امنیتی محافظت نهایی را توسعه دهیم که هم‌زمان، مدیریت استفاده از آن را آسان کرده و محافظتی موثر برای مشتریان به ارمغان می‌آورد».
برای مشاهده گزارش Magic Quadrant گارتنر برای پلتفرم‌های محافظت نهایی، منتشر شده در اول فبریه ۲۰۱۶ اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا