رفتن به محتوای اصلی

Kaspersky Small Office Security در صدر آزمون‌های AV-Test برای محافظت در ویندوز ۱۰ قرار گرفت

با افتخار اعلام می‌کنیم محصول شرکت کسپرسکی برای کسب و کارهای کوچک، امتیاز کامل را از آزمون معتبر موسسه مستقل امنیت فناوری اطلاعات AV-Test کسب کرد. پیروزی دیگری که به دلیل مشخصی برای ما بسیار پراهمیت است.
AV-Test فهرست جدیدی از محصولات محافظت نهایی (Endpoint Protection) را منتشر کرد. محصول Kaspersky Small Office Security در هر سه دسته محافظت، عملکرد و قابلیت استفاده، نمره ۶ از ۶ را کسب کرد.
KSOS
این آزمون‌های مقایسه‌ای، که در نوامبر و دسامبر ۲۰۱۵ انجام شدند، شامل ارزیابی ۱۱ محصول محافظت نهایی بودند که برای استفاده کسب و کارها طراحی شده‌اند. نکته بسیار مهم این است که این آزمون‌ها بر روی پلت‌فرم ویندوز ۱۰ انجام گرفت.
هر محصول در برابر تست‌هایی با سناریوهای شرایط واقعی قرار گرفتند تا مشخص شود پاسخ هر کدام به تهدیدات واقعی مانند ایمیل‌های با پیوست مخرب و وب‌سایت‌های آلوده چقدر خوب است. همچنین میزان شناسایی فایل‌های مخرب معمول، بررسی شد.
همچنین میزان تاثیر نرم‌افزار بر سرعت و قابلیت سیستم آزمایش شد. این تست شامل دسترسی به سایر برنامه‌ها و فایل‌ها و وقفه‌های ناشی از اسکن سیستم و پیام‌های هشدار نیز می‌شد.
در مورد محافظت در برابر آلودگی‌های بدافزارها، Kaspersky Small Office Security امتیاز ۶ از ۶ را کسب کرد و عملکرد آن بالاتر از میانگین محافظت در برابر حمله بدافزارهای روز صفر (zero-day) و شناسایی بدافزارهای معمول و گسترده بود (روز صفر به فاصله بین شناسایی یک آسیب‌پذیری تا نوشتن وصله (Patch) برای آن گفته می‌شود. در این فاصله هکرها امکان استفاده از آسیب‌پذیری را پیدا می‌کنند).
در مورد بخش قابلیت استفاده و سرعت سیستم، محصول کسپرسکی باز هم بالاتر از میانگین عمل کرد و به این ترتیب بالاترین نمره AV-Test را دریافت کرد. این نمره در مورد تشخیص نادرست و شناسایی نرم‌افزار قانونی به عنوان بدافزار در طول اسکن سیستم نیز تکرار شد.
AV-TEST
حالا که دنیای فناوری اطلاعات به تدریج آغوش خود را بر روی ویندوز ۱۰ باز می‌کند، فهرست بهترین محصولات محافظت نهایی برای شرکت‌هایی که از ویندوز ۱۰ بهره می‌برند، موجود است. و چه کسی صدرنشین فهرست است؟
AV-Test به Kaspersky Small Office Security نشان عالی Approved Corporate Endpoint Protection را اعطا کرد و جایگاهش را به عنوان انتخاب برتر برای کسب‌وکارهای کوچک تحکیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا