رفتن به محتوای اصلی

ماحصل هم‌کاری دو شرکت پیش‌روی Kaspersky و VMware سطح جدیدی از امنیت برای محیط‌های مجازی

کسپرسکی اعلام کرد که با محلق شدن به برنامه‌ی همکاران VMware NSX همکاری خود را با شرکت VMware توسعه داده تا بتوانید قابلیت‌های امروزه‌ی امنیت مراکز داده‌ی مبنی بر نرم‌افزار را ارتقا دهد.
هم‌زمان با ارائه‌ی محصول جدید Kaspersky Security برای virtualization یا KSV همکاری بین دو شرکت کسپرسکی و VMware باعث شده تا مشتریان هر دو سازمان بتوانند از یک پلت‌فرم بی‌نظیر و کامل برای بارِ کاری حساسِ کسب‌وکارشان استفاده کنند که توسط راه‌کاری امنیتی تقویت شده است. راه‌کاری که می‌تواند به راحتی با تغییر ساختار و توپولوژی شبکه منطبق شود تا از تمامی سازمان و ساختار آن در مقابل تهدیدهای بیرونی و درونی و نقاط ضعف شناخته شده و ناشناخته محافظت کند.

k & v

 
VMware NSX می‌تواند به همراه KSV سطح بالایی از امنیت و محافظت را برای مراکز داده‌ی ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ایجاد کند.حاصل این همکاری محصولی پیش‌رو در صنعت است که به عنوان ضد بدافزار و محافظت از شبکه در محیط‌های مجازی‌سازی‌شده با کم‌ترین میزان تاثیر بر منابع سخت‌افزاری با ارزش عمل می‌کند. با استفاده از این محصول کارآیی بالایی را در تمامی زیرساخت‌های مجازی‌سازی‌شده‌ی کسب‌وکار شاهد خواهیم بود که دو نتیجه‌ی حیاتی را در پی دارد. بهره‌وری بالاتر و قابلیت اطمینان بیش‌تر.
این محصول به طور خاص طراحی شده است تا بتواند در ساختار مجازی‌سازی‌شده کار کند و با هم‌کاری با VMware NSX قابلیت‌های پیش‌رفته‌ای را جهت محافظت از مراکز داده‌ی ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار و ابرهای هایبریدی داراست:

  • محافظتِ آنتی‌ویروس به صورت دائمی بدون استفاده از agent درون VMها
  • قابلیت مقابله با نقوذ پیش‌رفته (IPS) در شبکه‌های مجازی‌سازی‌شده
  • یکپارچگی با policyهای امنیتی و برچسب‌گذاری روند کاری محافظت خودکار
  • خودکارسازی و مقیاس‌پذیری استقرار امنیت
  • هماهنگ‌سازی بهینه‌سازی شده‌ بین دو بخش محافظت از فایل و ضد بدافزارها

 
با توجه به سبقه‌ی طولانی و حرفه‌ای کسپرسکی در زمینه‌ی امنیت سازمانی و ارئه‌ی راه‌کارهای امنیتی برای آن‌ها، کسپرسکی توانسته است از سال ۲۰۱۱ با همکاری VMware راه‌کارهای ویژه و تخصصی‌ای را برای محیط‌های مجازی‌سازی‌شده ارائه دهد. حاصل این همکاری که محصولی یک‌پارچه با VMware NSX است در سه‌ماه‌ی چهارم ۲۰۱۶ برای عموم قابل دسترسی است.
مدیر بخش راه‌کارهای امنیتی برای مجازی‌سازی و مراکز داده‌ی مهم کسب‌وکار کسپرسکی، ویتالی مزوکف بیان داشته است که: « همکاری ما با VMware به سال‌های گذشته بر می‌گردد و ما را قادر ساخته است تا بتوانیم قابلیت‌های امنیتی پیش‌رفته‌ای برای محیط‌های مجازی‌سازی‌شده‌ی سازمانی را ارائه دهیم.». او در ادامه اضافه کرد که «حاصل این هم‌کاری باعث می‌شود که امنیت مراکز داده‌ی ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار مشتریان ما یک پله افزایش یابد به این معنی که آن‌ها بتوانند از سرورهای مجازی و workstationهایشان بدون این که کم‌ترین تاثیری را بر عمل‌کرد پلت‌فرم‌شان داشته باشند، محافظت کنند.»
مدیر ارشد و بازاریابی محصولات VMware ژئوف هوآنگ اظهار داشت: «انتظار VMware از شریک امنیتی‌اش محصولی کم‌نقص و قابل اطمینان است که بالاترین سطح محافظت از برنامه‌های کاربردی و داده‌های حیاتی کسب‌وکار را ارائه کند. کسپرسکی تا امروز توانسته است به مشتریان خود محصولات امنیتی و ضد بدافزاراش را ثابت کند و سطح جدیدی از امنیت را برای مراکز داده‌ی ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار تحت پلت‌فرم NSX را ایجاد کرده است.»
نصب KSV دو چالش اساسی را نسبت به نصب endpoint برای محافظت بر روی محیط‌های مجازی‌سازی‌شده  LKQ رفع کرد. اول، تاثیرات منفی راه‌کارهای معمول امنیتی Endpoint برای هر guest بر I/Oها و CPU باعث شده بود که بدون استثنا خاموش کردن محافظت به دلیل کاهش کارآیی درخواست شود. فارغ از این که آیا واقعا این کاهش کارآیی مرتبط با رفتار Endpoint بوده یا خیر. دوم قابلیت نصب KSV بر روی لایه‌ی hypervisor بدون نیاز به ریستارت باعث شده است که دیگر نیازی به  مذاکرات طولانی و فرسایشی جهت متقاعد ساختن مشتریان و صاحبان برنامه‌های کاربردی و کسب‌وکار جهت خاموش کردن و ریستارت کردن هزاران gust  نباشد.
از ۲۸ اون تا ۱ سپتامبر در لاس‌وگاس متخصصان امنیتی Kaspersky به همراه VMware در نمایشگاه  VMworld 2016 حضور دارند. گزارش فعالیت‌های این نمایشگاه را می‌توانید در آدرس بخوانید یا به غرفه‌ی ۲۲۰۱  سر بزنید.


منبع :
http://www.kaspersky.com/about/news/product/2016/kaspersky-lab-joins-the-vmware-nsx-partner-program-to-bring-security-of-software-defined-data-centers-to-the-next-level

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا