رفتن به محتوای اصلی
ویژگی های اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲

ویژگی های اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲

ویژگی Safe Surf برای فراهم ساختن امنیت آنلاین:

با ویژگی جدید safe surf (گشت و گذار ایمن) در مواجه با وب سایت های مضر و مهاجم و یا توهین آمیز محافظت خواهید شد. لابراتوار کسپرسکی با به روز رسانی های منظم پایگاه داده خود به طور خودکار، وب سایت های نامطلوب را بلاک می کند. فقط کافیست safe surf را روشن کنید.

 

گشت و گذار امن کسپرسکی (Kaspersky Safe Surf)

امروزه، گشت و گذار در اینترنت بدون نرم افزار حفاظت امن یکی از خطرناک ترین مواردیست که یک کاربر کامپیوتر می تواند با آن مواجه شود .همانطور که میدانیم در صد مواجهه باتقلب، برنامه های مخرب، botnets و نرم افزارهای جاسوسی هنگامی که کاربران در حال مرور وب هستند، رو به افزایش است. با افزایش روز افزون کاربران اینترنت در مباحثی از قبیل بانکداری الکترونیک و خرید اینترنتی، مقیاس تخریب و آسیب نیز رو به افزایش است.
کاربر می تواند با استفاده از سیستم هایی که در دسترسی به وب سایت های مخرب یا نامطلوب محدودیت ایجاد می کند امنیت وب گردی خود را ارتقاء دهد. safe surf (گشت و گذار امن) کسپرسکی برای چنین مواردی طراحی شده و از ویژگی جدایی ناپذیر کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ است.
با بهره گیری از امکان safe surf (گشت و گذارامن) کاربر می تواند در محیطی امن به مرور وب بپردازد . چرا که می داند هر گونه تهدید یا نا امنی که وجود داشته باشد کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ به او اعلام می نماید. با استفاده از این امکان اتصال به سایت های مخرب و خطرناک قبل ازاینکه هر گونه کد یا محتوا یی در کامپیوتر کاربر دانلود شود محدود می شود. ، بنا براین سیستم از آلودگی و حملات مجرمان در امان خواهد ماند. اگر چه یک کاربر می تواند همچنان به یک وب سایت مشخص متصل باشد چنانچه تشخیص داده شود که محیط امن است.
گشت و گذار امن کسپرسکی برای کنترل و فراهم کردن دسترسی به وب سایت ها، با توجه به اختصاص رتبه امنیتی طراحی شده است . safe surf (گشت و گذار امن) منابع وب را به سه دسته کلی تقسیم می کند : امن (Safe) – خطرناک (Dangerous) – طبقه بندی نشده (Unknown).
مورد آخر زمانی است که اطلاعات کافی برای قرار دادن در دو دسته اول وجود ندارد . هر گاه کاربر با یک سایت غیر قابل اطمینان مواجه شود که خطرناک یا طبقه بندی نشده تلقی شود دسترسی به آنها محدود شده و غیر مجاز خواهد بود.

 

نحوه استفاده از گشت و گذار امن (How to use Safe Surf)

ابزار گشت و گذار امن یکپارچه سازی شده در کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ می تواند آدرس ها را چک و از هر گونه اتصال به آدرس های خطرناک جلوگیر ی کند. مهم تر از آن، ایجاد محدودیت بسیار سریع به آدرسهای خطرناک توسط safe surf (گشت و گذار امن) است ، اما تصمیم نهایی به عهده کاربر است،در نتیجه به حقوق مالک سایت و کاربر احترام گذاسته می شود.
safe surf (گشت و گذار امنkaspersky) به آدرسهای ذکر شده در صفحه وب، مانند آنچه درموتورهای جستجو وجود دارد، با توجه به رتبه امنیتی شان کد و رنگ خاصی اختصاص می دهد. لینک ها یی که منجر به آدرس ها ی خطرناک هستند با رنگ قرمز نشان داده شده است، پیوند به آدرسهای طبقه بندی نشده به رنگ آبی نشان داده شده است و به لینک های امن رنگی اختصاص داده نمی شود.

کاربر می تواند قابلیت مسدود (block) کردن آدرس URL ها را فعال کند. در این حالت، safe surf (گشت و گذار امن ) به کاربر اطلاع می دهد که آدرس درخواست شده خطرناک است. هر گاه تلاشی برای دسترسی به چنین آدرسی صورت بگیرد کاربر دو گزینه زیر مواجه است: ۱- بازگشت به صفحه قبلی ۲- باز کردن آدرس اینترنتی خطرناک. اگر کاربر با یک وب سایت با رتبه امنیتی طبقه بندی نشده مواجه شود یک گزینه مبنی بر اینکه آن را در sandbox باز کند به آن اضافه میشود. هنگامی که کاربر به این نتیجه میرسد که آن URL مورد نظر امن است، می توانند آن را به فهرست استثنائات اضافه کنند.

کاربر می تواند قابلیت مسدود (block) کردن آدرس URL ها را فعال کند. در این حالت، safe surf (گشت و گذار امن ) به کاربر اطلاع می دهد که آدرس درخواست شده خطرناک است.
هر گاه تلاشی برای دسترسی به چنین آدرسی صورت بگیرد کاربر دو گزینه زیر مواجه است: ۱- بازگشت به صفحه قبلی ۲- باز کردن آدرس اینترنتی خطرناک. اگر کاربر با یک وب سایت با رتبه امنیتی طبقه بندی نشده مواجه شود یک گزینه مبنی بر اینکه آن را در sandbox باز کند به آن اضافه میشود. هنگامی که کاربر به این نتیجه میرسد که آن URL مورد نظر امن است، می توانند آن را به فهرست استثنائات اضافه کنند.

با استفاده از تنظیمات قابل انعطاف گشت و گذار امن، کاربر می تواند از مزیت قابلیت فعال یا غیر فعال کردن کنترل آدرس ها، قبل از باز شدن آنها بهره ببرد و همچنین می تواند از دسترسی به هر وب سایت مخرب شناخته شده ای جلو گیری کند.
وب سایت گشت و گذار امن کسپرسکی هر گونه لینک مشکوک و خطرناک در تمام نسخه های اخیر مرورگر اینترنت اکسپلورر و موزیلا فایرفاکس را مشخص می کند. وامکان دسترسی به URLهای خطرناک در هر مرورگری را مسدود می کند.
قابل ذکر است که در کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ مسدود کردن آدرس های خطرناک به طور پیش فرض است ممکن نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا