رفتن به محتوای اصلی
اعلام جزئیات حمله ناموفق سایبری به ایران

اعلام جزئیات حمله ناموفق سایبری به ایران

صبح امروز (۱۴ آبان) رییس شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتر خود خبر از حملات سایبری جدید به زیرساخت‌های ارتباطی کشور را داد و تاکید کرد که این حملات با موفقیت دفع شده است. حالا وزیر ارتباطات منبع این حملات سایبری را شرکت اینترنتی بنام «گلدن لاین» اعلام کرده و از پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی از طریق وزارت امورخارجه خبر داده است.
وزیر ارتباطات با تشریح جزئیاتی از این حمله سایبری گفت: امروز صبح این حملات شکل جدی‌تری به خود گرفت و از یک شبکه اینترنتی به نام شرکت گلدن لاین، این حملات از سوی این رژیم طراحی شده است. در همین حال مقصد حملات به سمت زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و بیشتر توجه به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه بوده است.

 

وزیر ارتباطات از مستند کردن حملات سایبری انجام‌شده خبر داد و گفت: این مستندات را از طریق وزارت امور خارجه برای پیگیری موضوع از سیکل حقوقی و مجامع بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
گفتنی است که شرکت گلدن لاین در شهر صهیونیستی “رمات گان” در شمال شرق تل آویو مستقر است؛ این شرکت ۶۴ و ۷۸% سهم اینترنت طلایی را در بازار بورس Nasdaq آمریکا در اختیار دارد و در بازار تلفن ثابت، تلفن همراه، پهنای باند و تلویزیون فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا