رفتن به محتوای اصلی
مردم در هشتگ #Hackinghurts چه می‌گویند؟

مردم در هشتگ #Hackinghurts چه می‌گویند؟

یکی از ترندهای جالب در شبکه‌های اجتماعی که توسط کسپرسکی به وجود آمده، هشتگ #Hackinghurts است. در این هشتگ کسانی که به هر طریقی مورد حمله هکرها و بدافزارها قرار گرفتند و تجربه‌ ناخوشایندی که کسب کردن، صحبت می‌کنند. برخی‌ در مورد محصولات امنیتی نظرشون رو میگن و حتی برخی که هک شدن و به کمک کارشناسان و متخصصین کسپرسکی مشکل خود را برطرف کردن در این مورد حرف می‌زنند.

آقای Joshua Pieters در اینستاگرام خود درباره امنیت فضای آنلاین صحبت می کند.

وقتی کسی بخواهد به زود وارد خانه شما شود و یا کسی بخواهد بی خبر وارد خانه شما شود، احساس تجاوز به به حریم خصوصی و خانه به شما دست می‌دهد. در این هنگام شروع می‌کنید به قفل کردن درب‌ها و بستن پنجره‌ها و یا هر کاری که برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد متجاوز انجام می‌دهید. اما اگر کسی بخواهد به صورت آنلاین به لپ تاپ نفوذ کند و اطلاعات شخصی ما را به سرقت ببرد، حق داریم که نگران باشیم.

الان زمانی است که باید از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنیم. سال گذشته از هر ۴ نفر ۱ نفر اطلاعاتش به سرقت رفته است. اگر می خواهید این اتفاق برای شما رخ ندهد، باید از خودتان مراقبت کنید.

آقای Joshua Pieters پیشنهاد می‌کنه برای محافظت از خود در دنیای آنلاین، بدون شک از محصولات امنیتی استفاده کنید.

 

کاربر icykof در اینستاگرام خود درباره از دست دادن فالوورهای یوتیوب خود صحبت می‌کند.

اخیرا در یوتیوب یک ویدیو آپلود کردم و در آن به طور کامل درباره اینکه چرا در کانال یوتیوب فعالیت نخواهم کرد و چرا یک مدت فعالیت نداشتم، صحبت می‌کنم. هک شدن من یک شوخی نبود، من هم جزء افرادی بودم که از هر ۴ نفر ۱ نفر هک شدن و من متاسفانه من هم یکی از آن‌ها بودم که بیش از ۲۰٫۰۰۰ فالوور خود را از دست دادم. همچنین من کانال خودم را از دست دادم و که همه زندگیم بود و هر روز در آن فعالیت می‌کردم.

تصمیم گرفتم از این به بعد بیشتر به امنیت خودم در فضای آنلاین اهمیت بدم و نتیجه آن انتخاب یکی از محصولات کسپرسکی بود که آن را به صورت آزمایشی نصب کردم و واقعا نتیجه داد.

پیشنهاد می‌کنم با محصولات امنیتی زندگی خصوصی خود را خصوصی نگه دارید.

 

کاربر kerrysomewhere در صفحه شخصی خود در مورد هک شدن اطلاعات حساب بانکیش صحبت می‌کنه.

به عنوان کسی که به صورت تمام وقت در حال سفر کردن هستم، باید به اطلاعات مهم و شخصیم مثل ایمیل، شبکه‌های اجتماعیم، اطلاعات حساب بانکیم و غیر دسترسی داشته باشم. سال گذشته در سفر من به پاریس اطلاعات بانکی و کارت اعتباریم هک شد و در این سفر ضرر زیادی به من وارد شد. چیزی که متوجه شدم دلیل آن استفاده از اینترنت‌های رایگان بود که من به وسیله آن به کارهای بانکی مثل انتقال وجه و خرید آنلاین می‌پرداختم.

طبق آمار از هر ۴ نفر ۱ نفر تجربه هک شدن را داشته. حالا این هک شدن می‌تونه دزدیده شدن حساب کاربری شبکه‌های اجتماعیش باشه، منتشر کردن عکس‌های خصوصی بدون اجازه و یا دزدیده شدن اطلاعات بانکی و پول باشه.

اکنون متوجه شدم و یاد گرفتم که در مقابل این خطرات چطور محافظت بشم. انتخاب من تهیه یک محصول امنیتی مثل کسپرسکی بود که بتونه از حریم خصوصی و مالی من محافظت کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا