رفتن به محتوای اصلی
چگونه رمز عبور مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه رمز عبور مناسب انتخاب کنیم؟

داشتن یک پسورد مطمئن، احتمال هک شدن و لو رفتن اطلاعات را در فضای مجازی کاهش می‌دهد. اکانت‌های بسیاری از کاربران فضای دیجیتال به دلیل بی‌دقتی در انتخاب پسورد بعد از مدتی توسط هکرها از دسترس خارج می‌شود و بدین شکل اطلاعات شخصی افراد مورد سو‌استفاده قرار می‌گیرد.

رمز عبور متفاوت برا هر حساب کاربری آنلاین خود انتخاب کنید!

انتخاب رمز عبور متفاوت برای هر حساب کاربری اهمیت بالایی دارد. با این کار در صورتی که رمز یکی از حساب‌های کاربری شما مورد سرقت قرار گیرد، منحر به سوء استفاده از دیگر حساب‌های کاربری شما نمی‌شود. سعی کنید از رمز عبورهای مختلف برای حساب‌های کاربری خود استفاده کنید.

از رمز عبور خود با حساسیت بالا محافظت کنید!

یک نرم‌افزار مدیریت رمز عبور مکانی مناسب برای نگهداری و مدیریت رمزهای عبور شماست. بدین صورت تمام رمزهای شما با حساسیت بالا در این نرم‌افزار نگهداری می‌شوند و شما می‌بایست تنها یک رمز عبور قدرتمند برای این نرم‌افزار بخاطر بسپارید.

از اطلاعات شخصی خود برای رمز عبور استفاده نکنید‌!

اطلاعات شخصی، کار را برای هکرها آسان می‌کند. مخصوصا اطلاعاتی که در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شوند. از اطلاعات شخصی و خصوصی که در شبکه‌های مجازی به اشتراک می‌گذارید، برای انتخاب رمز عبور استفاده نکنید تا حساب‌های کاربری شما به راحتی هک نشود.

رمز عبور سخت و طولانی انتخاب کنید!

جمله‌ها بهترین انتخاب برای یک رمز عبور طولانی هستند و حتی بهترین انتخاب، چرا که به سادگی در ذهن باقی می‌ماند. برای سخت شدن رمز عبور هم بهترین کار ترکیب اعداد و سمبل با جمله مورد نظر است. نرم‌افزارها و سایت‌های زیادی قابلیت انتخاب پسورد به صورت رندوم با پیچیدگی بالا را دارا می‌باشند که از کاراکترها، اعداد و حروف مختلف استفاده می‌کنند.

یک نظر برای این نوشته موجود است
  1. یکی از ویژگی هایی که باید پسورد شما داشته باشد اینه که هرگز از تاریخ تولدتون در رمز استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا