رفتن به محتوای اصلی

محصول Kaspersky Small Office برای سومین بار در لیست بالاترین رتبه ی سازمان AV-TEST قرار گرفت

راه حل های آزمایشگاه کسپرسکی برای کسب و کارهای کوچک با نام Kaspersky Small Office Security درآزمایش های موسسه امنیت IT , AV-TEST در بالاترین رتبه بندی قرار گرفته است .
این محصول در سه دسته بندی از موارد تست شامل حفاظت –کارایی و قابلیت استفاده به عنوان تنها راه حل تست شده ای بود که موفق به کسب نمره حداکثر،۶ از ۶ شد .
موسسه امنیت IT ، AV-TEST ، ۱۳ محصول امنیتی را با یکدیگر مقایسه کرد ، این محصولات برای حفاظت ازEndpoint هایی بودند که از ویندوز ۸٫۱ نسخه Professional و ۶۴ بیتی استفاده می کردند.
در طول این آزمایش که در ماه های May و June سال ۲۰۱۶ اجرا شد ، متخصصین IT برای به چالش کشیدن این محصولات یک سناریو از تهدیدات دنیای واقعی را اجرا کردند .
هر محصول می بایستی تمام قابلیت ها و ابزارها و لایه های امنیتی مورد استفاده را به نمایش می گذاشت.متخصصین IT متوسط تاثیرپذیری این محصولات را روی کارایی کامپیوتر ، موقع باز کردن یک سایت مشهور دانلود کردن ، هنگام استفاده از APP های رایج مربوط به کسب و کار ، کپی کردن فایل های مختلف ارزیابی می کنند.
Kaspersky Small Office Security برای تست قابلیت بلاک کردن نرم افزارهای مخرب و zero day) اصطلاح zero day به آن دسته از exploit هایی اطلاق میشود که از یک آسیب پذیری امنیتی دقیقا در همان روزی که این آسیب پذیری شناخته و عمومی می شود استفاده می کنند ) از ۱۶۷۳۵ نمونه استفاده کرد و برای تست تهدیدات وب و ایمیل ، ۱۶۳ نمونه را به کار گرفت و به عنوان یک راه حل که با کمترین اثرگذاری روی کارایی سیستم ها ، ۱۰۰ % نرخ حفاظت را تامین میکند معرفی شد.
AV-Test هیچ False Positive ایی مشاهده نکرد و تقریبا همه ی شاخص ها بالاتر از حد متوسط بودند.در نتیجه ، راه حل آزمایشگاه کسپرسکی برای کسب و کارهای کوچک حداکثر امتیاز ممکن یعنی ۱۸ pointsرا بدست آورد و در بالای لیست قرار گرفت و موفق به بدست آوردن جایزه با عنوان Top Product Award گردید.

test

ما در حال دیدن رشد روز افزون Ransomware ها ، اتک های بانکی بر پایه وب و گرفته شدن پول از قربانیان این تهدیدات هستیم . شرکت های کوچک برای راه اندازی محصولات امنیتی مورد نیاز خود اغلب کمبود زمان و افراد متخصص دارند که همین مسئله آنها را در برابر مجرمان سایبری آسیب پذیر می کند.
ما ( تیم آزمایشگاه کسپرسکی ) خود را برای ارتقاء و گسترش یک راه حل ساده و قابل استفاده که در عین حال حفاظت کامل و چندلایه از کسب و کارهای کوچک را تامین کند به چالش کشیدیم که محصول
Kaspersky Small Office Security این مهم را به طور دقیق برآورده می کند و نیاز به تخصص امنیتی برای نصب و راه اندازی و نگهداری این محصول نمی باشد و این مسائل از دید کاربر نهایی پنهان است و تصمیم می گیرد
چه ابزارهای پیشگیرانه ای ضروری است و می تواند به صورت ریموت مدیریت شود.” ما مفتخریم که AV-Test راه حل ما را با یک نمره عالی از نظر کارایی و قابلیت استفاده برگزیده است ”
( کامنت آقای Konstatin Voronkov رئیس مدیریت محصولات endpoint در آزمایشگاه کسپرسکی)در ادامه باید گفت Kaspersky Small Office Security یک راه حل طراحی شده برای حفاظت زیر ساخت IT کسب و کارهای کوچک می باشد که ابزارهای آن می توانند دیوایس های ویندوزی اعم از سرورها و workstation هاو دیوایس های OS X و اندروید را حفاظت نماید و همچنین کنسول Cloud-based اجازه مدیریت از راه دور را فراهم می کند.

ATHENA TELEGRAM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا