دسترسی سریع
ورود به انجمن
 
گروه شرکت های آتنا | خدمات پشتیبانی و نگهداری
2772
rtl,page-template-default,page,page-id-2772,ajax_fade,page_not_loaded,

خدمات پشتیبانی و نگهداری

بی‌شک یکی از مهمترین ارکان تشکیل دهنده یک شرکت، بخش خدمات پشتیبانی فروش و نگهداری آن است. با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور ارایه بهترین سرویس، در این بخش از افراد متخصص و متعهدی که دارای مدارک معتبر بین‌المللی هستند بهره گرفته شده است تا بتوانند با بکارگیری توان فنی و دانش علمی خود، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی باشند. در این بخش، تمامی افراد گروه خود را با جدیدترین اطلاعات فنی و تخصصی درباره محصولات ارائه شده توسط شرکت تجهیز نموده‌اند تا بتوانند تمامی قابلیت‌های محصولات را به صورت عملیاتی در اختیار کاربران قرار دهند. سرویس‌های تعریف شده شامل موارد زیر است:

  • پاسخگویی تلفنی: کارشناسان شرکت با راهنمایی و گفتگوی تلفنی، شما را در رفع اشکال فنی محصول راهنمایی می‌کنند.
  • مستندات فنی: تهیه راهنمای نصب و سوال و جواب های فنی که شامل موارد خاص نیز می‌باشد در دسترس شماست تا با استفاده از آن نسبت به رفع مشکل فنی اقدام نمایید.
  • رفع اشکال غیر حضوری: کارشناسان فنی شرکت از طریق امکانات شبکه مانند سرویس REMOTE اقدام به رفع اشکال مورد بوجود آمده می‌کنند.
  • مراجعه حضوری: در موارد ضروری و با انجام هماهنگی‌های لازم، کارشناسان با مراجعه به محل کاربر نسبت به رفع مشکل بوجود آمده اقدام می‌نمایند.