دسترسی سریع
گروه شرکت های آتنا | خدمات مشاوره طراحی
2774
rtl,page-template-default,page,page-id-2774,ajax_fade,page_not_loaded,

خدمات مشاوره طراحی

شرکت آتنا به منظور ارائه خدمات جامع IT، خدمات پشتیبانی سیستمهای IT، جدیدترین استاندارد روز دنیا ITIL (Information Technology Infrastructure Library) که براساس تجربیات گردآوری شده واحدهای IT در سراسر دنیا در ارائه خدمات به کاربران می باشد را پیاده سازی و اجرا می نماید.

این شرکت همواره رسالت خود را بعنوان ارائه دهنده خدمات پشتیبانی بر پایه بهبود ارائه سرویس از طریق افزایش کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع، ارتباط موثر و کاهش هزینه قرار داده است و برای رسیدن به این اهداف راهکارهای متعددی پیشنهاد می نماید که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تعیین دورنما و اهداف کلان
  • گزینش و استقرار نیروهای انسانی و پیش بینی و تهیه کلیه ابزارآلات سخت افزاری و نرم افزاری لازم
  • ایجاد یک Service Desk
  • مدیریت پیکربندی
  • سرویس و بازبینی
  • تقسیم واحد مدیریت خدمات IT براساس نوع فرایندها (مدیریت وقایع، مدیریت مشکل، مدیریت تغییرات و مدیریت توزیع)
  • استقرار سیستم جامع خدماتی
  • تجزیه و تحلیل

 

برای پاسخ به نیازهای متنوع سازمان‌ها در زمینه سرویس و نگهداری سیستم‌ها و شبکه‌های کامپیوتری، شرکت آتنا تیپ‌های خدماتی مختلفی را معرفی نموده و در کنار آنها خدمات بروز رسانی و ارتقای سیستم‌ها را نیز با ایجاد کمترین دغدغه برای مشتریان انجام خواهد داد.

انواع خدمات:

  • تیپ A – خدمات موردی
  • تیپ B – خدمات با سقف زمانی
  • تیپ C – خدمات قراردادی بدون گارانتی
  • تیپ D – خدمات قراردادی با گارانتی

شرکت آتنا جهت استفاده بهینه و صحیح از تجهیزات به استفاده کنندگان خدمات خود ، آموزش فنی در حد کاربری ارائه می‌نماید.