دسترسی سریع
ورود به انجمن
 
گروه شرکت های آتنا | معرفی گروه آتنا
771
rtl,page-template-default,page,page-id-771,ajax_fade,page_not_loaded,

معرفی گروه آتنا

گروه شرکتهای آتنا
ما در گروه شرکت‌های آتنا می‌کوشیم به عنوان مجموعه‌ای پیشرو و موفق در زمینه ارایه راهکارهای جامع و کارآمد IT، سهمی در توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی کشورمان داشته باشیم. توجه به مشتریان، کیفیت خدمات و پاسخگویی سریع همواره سر لوحه کار ما قرار داشته و در محیطی برنده–برنده، زمینه رشدی پایدار را برای ذی‌نفعان فراهم می‌سازیم. گروه شرکت‌های آتنا، با تاسیس اولین شرکت خود، فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا، در سال ۱۳۸۵ متولد شد.

با توجه به نیاز روزافزون و رویکرد مثبت بازار به حوزه امنیت شبکه و اطلاعات، و ضرورت پشتیبانی سریع و تخصصی، شرکت پارس آتنا دژ (پـاد) با هدف پاسخگویی به این دسته از مشتریان در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در این حوزه آغاز نمود. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود توانسته است بازیگر قدرتمندی در حوزه توزیع محصولات امنیت شبکه و اطلاعات شود.

در کنار این دو شرکت، ۴S technologies در کشور امارات متحده عربی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان داخلی به ارتباطات بین‌المللی و همچنین فعالیت در بازار این کشور تشکیل شد.
در سال ۱۳۹۴ نیز شرکت دانش‌بنیان سامانه‌نگار آتنا (سنا)، جدیدترین عضو گروه شرکت‌ها، با هدف ارائه سرویس‌های نوین در حوزه‌های تامین جمعی سرمایه (crowdfunding) و خدمات ابری فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

جهت دریافت فایل pdf معرفی گروه شرکت های آتنا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
download-icon-Taktemp-15

درباره شرکت پارس آتنا دژ
ما به عنوان یک شرکت پیشرو و موفق در زمینه ارائه راه حل های امنیتی IT سهم بسزایی در فراگیری تکنولوژی اطلاعات و رشد اقتصادی کشور خواهیم داشت. توجه به مشتریان، کیفیت خدمات و پاسخگویی سریع همواره سر لوحه کار این شرکت قرار داشته و در محیطی برنده – برنده، زمینه رشدی پایدار را برای ذینفعان فراهم می‌سازیم. شرکت پاد به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه شرکت های آتنا بصورت متمرکز بدنبال ارائه راهمار های نوین امنیتی می باشد. پاد با در دست داشتن نمایندگی های معتبر از شرکت های تولیدکنندگان معتبر محصولات امنیتی مانند لابراتوار کسپرسکی، وب اسپای و …. و ارتباط بسیار نزدیک با آنان توانسته مشترکین خود را از مخاطرات امنیتی دور کند و آنها را در ایمن سازی شبکه خود همراهی و یاری کند.

 

ماموریت شرکت
شرکت پارس آتنا دژ ( پاد ) با فراهم کردن محیطی برای رشد و یادگیری مستمر متخصصان خود و با استفاده از دانش روز در تکنولوژی امنیت اطلاعات و ارتباطات به ارائه خدمات زیر به کلیه سازمان‌ها و موسسات تجاری در سراسر ایران می‌پردازد:

  • مشاوره و ارائه راه حل های فراگیر امنیتی
  • پشتیبانی و نگهداری پروژه های امنیتی
  • طراحی، راه اندازی و نگهداری امنیت شبکه و اطلاعات
  • آموزش تخصصی دوره های امنیت شبکه و اطلاعات
  • ارائه تجهیزات

 

ارزش‌ها

  • توجه به مشتری
  • ارائه کیفیت بالای خدمات
  • پاسخگویی سریع
  • ارزش دهی به کارکنان
  • اهمیت به رشد اقتصادی پایدار در کشور

 

توانمندی‌های شرکت
شرکت پاد دارای تیم مدیریت با تجربه ای می باشد که این تیم در مجموع بیش از ۳۰ سال سابقه کاری در عرصه مدیریت و ارائه خدمات در زمینه های مختلف انفورماتیک را دارا ست. مدیران گروه شرکت های آتنا برآنند تا سرویس های خدمات IT خود را بر اساس استاندارد های بین المللی و تجربیات مدیریتی خود تحت اختیار سازمان های دولتی و خصوصی قرار دهند و این دیدگاه ,سرویس های این سازمان را از اکثر شرکت های ارائه دهنده در ایران متمایز مینماید.


درباره شرکت فناوری اطلاعات آتنا
ما به عنوان یک شرکت پیشرو و موفق در زمینه ارائه راه حل های مناسب IT سهم بسزایی در فراگیری تکنولوژی اطلاعات و رشد اقتصادی کشور خواهیم داشت. توجه به مشتریان، کیفیت خدمات و پاسخگویی سریع همواره سر لوحه کار این شرکت قرار داشته و در محیطی برنده – برنده، زمینه رشدی پایدار را برای ذینفعان فراهم می‌سازیم.

 

ماموریت شرکت
شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات آتنا با فراهم کردن محیطی برای رشد و یادگیری مستمر متخصصان خود و با استفاده از دانش روز در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به ارائه خدمات زیر به کلیه سازمان‌ها و موسسات تجاری در سراسر ایران می‌پردازد:

  • مشاوره و ارائه راه حل های فراگیر
  • پشتیبانی و نگهداری زیر ساختهای IT
  • طراحی، نصب و نگهداری شبکه های فعال و غیر فعال
  • ارائه راه‌حل‌های جامع IP Telephony و VoIP
  • ارائه راه حل های امنیتی
  • آموزش
  • فروش تجهیزات

 

ارزش‌ها

  • توجه به مشتری
  • ارائه کیفیت بالای خدمات
  • پاسخگویی سریع
  • ارزش دهی به کارکنان
  • اهمیت به رشد اقتصادی پایدار در کشور

 

توانمندی‌های شرکت
شرکت آتنا دارای تیم مدیریت با تجربه ای می باشد که این تیم در مجموع بیش از ۳۰ سال سابقه کاری در عرصه مدیریت و ارائه خدمات در زمینه های مختلف انفورماتیک را دارا ست. مدیران آتنا برآنند تا سرویس های خدمات IT خود را بر اساس استاندارد های بین المللی و تجربیات مدیریتی خود تحت اختیار سازمان های دولتی و خصوصی قرار دهند و این دیدگاه ,سرویس های این سازمان را از اکثر شرکت های ارائه دهنده در ایران متمایز مینماید.

معرفی سنا

سنا فعالیت‌های خود را در بخش تحقیق و توسعه پاد از پاییز ۱۳۹۱ شروع کرد و پس از بلوغ محصولات و راهکارهایش، شخصیت حقوقی خود را در مردادماه ۱۳۹۴ به ثبت رسانده و در پاییز همان سال به عنوان شرکت دانش‌بنیان شناخته شد. خدمات ابری و تامین سرمایه جمعی حوزه‌های اصلی فعالیت سنا هستند. در این راستا، سنا دو پلتفرم کلان زیر را توسعه داده است:

 

    • پلتفرم تامین سرمایه جمعی: این پلتفرم دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای راه‌اندازی سرویس‌های مختلف تامین سرمایه‌ جمعی آنلاین، با مدل‌ها، ویژگی‌ها و سناریوهای متنوع است. هم‌اکنون سنا با بهره‌گیری از این پلتفرم اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت مهربانه کرده است که بستری برای تامین سرمایه لازم برای انجام پروژه‌های تعریف شده توسط موسسات خیریه رسمی از عموم مردم است. سنا در حال برنامه‌ریزی برای ارائه سرویس‌های متنوع دیگر در این حوزه برای سگمنت‌های غیر خیریه است.

 

    • پلتفرم و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری: خدمات این پلتفرم با برند ابرینو در حال ارائه به کاربران است.

معرفی مهربانه

مهربانه پلتفرم تامین جمعی مالی با مدل اهدا برای اهداف خیریه، اجتماعی، بشر دوستانه و غیر انتفاعی است. در مقایسه با خیریه‌های سنتی، مهربانه حمایت‌های کاربران را برای پروژه‌های مشخص (با اهداف، هزینه و زمان‌بندی مشخص) جذب کرده و شفافیت کاملی در اجرای فعالیت‌هایش اعمال می‌کند. به این صورت که حامیان تک‌تک پروژه‌ها مشخص بوده و گزارش اجرای پروژه‌ها به صورت منظم به اطلاع کاربران می‌رسد. برای انجام این فعالیت‌ها، مهربانه از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد.

به منظور رعایت ضوابط قانونی، «موسسه نیکوکاری مهربانه» به شماره ثبت ۳۹۴۱۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۰۹۸۲۶۶ در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ به ثبت رسیده و پروانه فعالیت آن نیز به شماره ۹۵/۰۱/۳۳۶۱۳ در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ صادر شده است. مطابق اساسنامه، موسسه با هدف تامین جمعی سرمایه برای پروژه‌های خیریه، توانمندسازی اشخاص نیازمند مالی یا غیر مالی، حمایت از انجام امور عام‌المنفعه و اجتماعی مجاز، و کمک به رشد موسسات و کسب‌وکارهای نوپا یا نیازمند تشکیل شده و در این راستا، ضمن استفاده از روش‌های سنتی از ابزارهای نوینی نظیر اینترنت و شبکه‌های جمعی و اجتماعی برای افزایش روحیه مشارکت جمعی و شفافیت استفاده خواهد کرد.

روش اجرای اهداف تعریف شده نیز به صورت زیر در اساسنامه پیش‌بینی شده است:

      • معرفی فعالیت‌های خیر و جمع‌آوری کمک های مردمی برای آنها؛
      • ایجاد سامانه‌های اینترنتی برای معرفی پروژه‌ها و مشارکت کنندگان به هم؛
      • جذب کمک‌های خیرین ایرانی و بین‌المللی و همکاری با نهادهای مشابه ایرانی و بین‌المللی؛
      • ترویج کار داوطلبانه برای گسترش اختصاص وقت افراد دارای دانش به ‌منظور ارزش‌آفرینی؛
      • ایجاد زمینه و سازوکار گسترش سرمایه‌های اجتماعی برای حرکت‌های سازنده.

برای اجرای فعالیت‌های در نظر گرفته شده جهت رسیدن به اهداف تعریف شده، مهربانه از همکاری افراد و کسب‌وکارها در راستای مسوولیت اجتماعی آنها بهره می‌برد.

معرفی شتاب دهنده تک

مرکز شتابدهی فناوری ( شتاب دهنده تک ) اولین شتاب دهنده ۱۰۰ درصد خصوصی ایران می باشد که در حوزه کسب و کار های اینترنتی فعالیت می کند. شتابدهنده تک ( TAC ) که با هدف کمک به استارتاپ های ایرانی پای به عرصه وجود گذاشت، به تیم های پذیرفته شده در دوره های شتاب دهی، کمک می کند تا نیاز های موجود در بازار را بهتر بشناسند و استارتاپ خود را با سرعت بیشتری رشد دهند.

 

شتابدهنده تک نیز همچون سایر شتاب دهنده های موجود در جهان در ازای خدماتی که ارائه می دهد درصدی را به عنوان شراکت در استارتاپ به خود اختصاص می دهد. شتاب دهنده تک با توجه به ارائه زیر ساخت های لازم، فضای کار و سرمایه نقدی بین ۳۵ الی ۴۰ میلیون تومان ۱۵ درصد از سهام استارتاپ را دریافت می کند.

 

هر دوره در شتاب دهنده TAC شامل ۳ ماه برنامه فشرده است که شامل آموزش و راهنمایی در زمینه های مختلف می باشد. برنامه هایی شامل یادگیری نیازهای واقعی بازار، امور حقوقی و مالی و حسابداری مربوط به کسب و کارتان، ارائه ایده و محصولتان به سرمایه گذار که همه این موارد زیر نظر مربیان حرفه ای تک انجام می پذیرد.

 

جهت پذیرش در شتابدهنده TAC لازم است در قسمت مربوط به پذیرش، فرم پذیرش را که شامل سوال هایی در مورد اعضای تیم، استارتاپ و کسب و کاری که می خواهید انجام دهید می باشد را پر کنید که پس از بررسی از جانب تک در صورت تایید شدن، مصاحبه ای به صورت حضوری با شما انجام می دهند و پس از تایید نهایی وارد دوره شتاب دهی می شوید.