رفتن به محتوای اصلی

تاریخ انقضای محصولات کسپرسکی (خرداد ۱۴۰۰)

شرکت کسپرسکی اخیرا اعلام کرده است که برخی از ورژن های قدیمی محصولاتش از این پس مورد پشتیبانی این شرکت قرار نخواهند گرفت. همچنین کسپرسکی تاکید کرده که بهتر است هرچه سریعتر نسبت به ارتقا ورژن محصولات خریداری شده اقدام نمایند. طبیعتا از آنجا که در دنیای امنیت اطلاعات و داده ها، بروز بودن و گرفتن آپدیت های مستمر نقش مهمی در پیشگیری از حملات سایبری و تخریب بد افزارهای پیشرفته دارد، عدم توجه به این موضوع می تواند مخاطرات جدی برای استفاده کنندگان از این محصولات را به همراه داشته باشد.

از مشتریان محترم شرکت آتنا درخواست می شود برای ارتقا ورژن محصولات خریداری شده با بخش پشتیبانی تماس حاصل نموده و یا از طریق لینک  /ticket/   برای این منظور تیکت ثبت نمایند.

چرخه حیات مذکور بشرح زیر است:

⌛ Within half a year, the following applications will be switched to limited support:

— Endpoint Security 11 for Windows (for workstations) version 11.1.1.126 → May 31, 2021

— Endpoint Security 10 for Windows (for workstations) version 10.3.3.304 → May 31, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.82 → September 14, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.78 → September 9, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.70 → July 21, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.65 → June 17, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.55 → June 5, 2021

— Endpoint Security 11 for Mac version 11.0.0.501 → April 30, 2021

— Endpoint Security 10 for Linux version 10.1.1.6421 → April 30, 2021

— Embedded Systems Security 2.0 version 2.3.0.754 → May 31, 2021

— Security 10 for Windows Server version 10.1.2.996 → June 30, 2021

— Security for Virtualization 5.x Light Agent version 5.1.44.295 → June 30, 2021

— Industrial CyberSecurity for Networks version 2.9 → August 31, 2021

— Endpoint Detection and Response Optimum version 1.0 → June 30, 2021

— Sandbox version 1.x → June 30, 2021

For details, see the support lifecycle table.

⛔ Within half a year, support will be ended for the following applications:

— Endpoint Security 10 for Windows (for workstations) version 10.3.0.6294 → April 30, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.1 → September 25, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.2.43 → August 22, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.3.6 → July 11, 2021

— Endpoint Security 10 for Android version 10.8.1.16 → June 26, 2021

— Endpoint Security 10 for Mac version 10.2.1.319 → May 31, 2021

— Endpoint Security 10 for Linux version 10.1.0.5960 → June 30, 2021

— Embedded Systems Security 2.0 version 2.1.0.441 → April 30, 2021

— Security 9.0 for Microsoft Exchange Servers version 9.5.153.0 → May 15, 2021

— Kaspersky Security 8.0 for Linux Mail Server version 8.0.1.721 → June 30, 2021

For details, see the support lifecycle table.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر و جدول چرخه حیات کسپرسکی مراجعه نمایید.

https://support.kaspersky.com/corporate/lifecycle?utm_source=telegram

 

 

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است
  1. به نظرم شرکت شما چندان اهمیتی به پشتیبانی نمی دهد چون نه تلفنی که اعلام کرده اید معتبر است و نه درخواست پشتیبانی های الکترونیک برایتان ارسال می شود و نه محصولی که به دست مشتری می رسانید کار می کند. کلا به نظر میرسد که شرکت قابل اعتمادی نیستید.

    1. سلام روز بخیر
      شما می توانید به دو روش با ما در ارتباط باشید و کارشناسان فنی شرکت اتنا همیشه پاسخ گوی مشتریان هستند.
      ۱- با شماره ۹۱۰۱۱۰۹۱ داخلی ۲ واحد فنی تماس حاصل فرمایید .
      ۲- فرم ثبت درخواست پشتیبانی را تکمیل و ارسال کنید یک ایمیل که داخل آن شماره تیکت می باشد را دریافت خواهید نمود که از طریق آن می توانید درخواست خود را پیگیری بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا