رفتن به محتوای اصلی

کسپرسکی pure

کسپرسکی pure موفق به کسب نتایج عالی درآزمونهای انجام شده توسط مجله مشهور ویروس بولتن شده است.
لابراتوار کسپرسکی اعلام کرد که محصولات کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ ، کسپرسکی آنتی ویروس ۶٫۰ برای ویندوز workstation و کسپرسکی pure برنده جایزه معتبر و قابل تقدیر VB100 از مجله مشهور انگلیسی ویروس بولتن شده اند.
 
در یک آزمون مقایسه ای منتشر شده در ویروس بولتن در آوریل، هر سه این محصولات، نتایج بسیار عالی را در زمینه کشف بدافزارها رقم زدند.در زمانی بیش از پنج هفته ،۶۹ مورد از معروف ترین محصولات آنتی ویروس در سیستم های دارای سیستم عامل ویندوز ایکس پی، سرویس پک ۳ مورد آزمون قرار گرفتند. قابل توجه است که این اولین امتحان مستقلی بود که کسپرسکی pure قادر بود نشان دهد که پارامترها ی لازم جهت قابلیت محافظت جهانی بودن یک محصول آنتی ویروس را داشته و موفق به خنثی کردن تمامی ویروس ها از مجموعه wild list و همچنین ویروس های polymorphic درهنگام اسکن ( on-demand scanning)  و محافظت در آن واحد شد.
 
( protection modes real-time ) کسپرسکی pure در تست (Reactive and Proactive (RAP) detection tests) نیز توانایی خود را در واکنش سریع و هوشمند، با کسب امتیاز ۹۴٫۵% اثبات کرد. راه حل لابراتوار کسپرسکی به طور قابل توجهی بهتر از محصولات رقیب چون Symantec, McAfee و ESET ظاهر شد که آنها در بسیاری از معیارهای دیگر نیز با اثربخشی کمتر ی ظاهرشدند. تحت سخت ترین شرایط آزمون، کسپرسکی ( pure false positive ) ایجاد نکرد و در برابر انواع گوناگون بدافزارهای آرشیو شده به بهترین طریق ظاهر شد. همچنین محققان سرعت اسکن ( راه حل کسپرسکی در اجرای تکنولوژی I Swift که اجازه دستیابی به نتایج بالا درتکرار فایل های اسکن را می دهد) کسپرسکی را نسبت به سایر رقبای خود برجسته دانستند.
نویسندگان این مقاله براین نظرند که این محصول کاربری آسان تری داشته و همچنین پیشرفت های زیادی در راه حل های آزمایشگاه کسپرسکی وجود دارد که تاثیرات بسیار خوبی روی محصول داشته است .
 
کسپرسکی pure پرچمدار محصولات آزمایشگاهی کسپرسکی برای راه حل های کاربر ان خانگی است : این رویکرد جدید، رویکرد یکپارچه به امنیت فناوری اطلاعات است که در آن تمام سیستم های حفاظت با حمایت قوی از کاربران رایانه ها در مقابل هر نوع تهدید از سیستم های ایشان محافظت می کنند. کسپرسکی pure به طور جامع و گسترده ازاطلاعات کاربران و تراکنش های آنلاین آن ها توسط رمزنگاری اطلاعات شخصی ایشان، از سرقت و دسترسی های غیر مجاز، ذخیره رمزهای عبور در مراکز سرویس ها و برنامه های دیگر محافظت کرده و اطمینان می دهد که اطلاعات پاک شده توسط کاربر بهیج وجه توسط شخص ثالث قابل بازیابی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا