رفتن به محتوای اصلی

«پاد» توزیع‌کننده منطقه‌ای ایرانی کسپرسکی شد

پارس آتنا دژ (پاد) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه امنیت در ایران به تازگی به عنوان شرکت ایرانی توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی (Value Added Distributor) در منطقه ایران، پاکستان و افغانستان (West Asia) درآمد.
 
فناوران- شرکت ایرانی پاد که چهارمین سال فعالیتش را در زمینه محصولات کسپرسکی میگذراند و تاکنون نماینده محصولات Enterprise شرکت کسپرسکی بوده توانسته است به سه توزیع کننده دیگر محصولات کسپرسکی در منطقه ایران، پاکستان و افغانستان (تریلیوم پاکستان، کامپیوترلینکس و کامگارد دوبی) اضافه شود و در بالاترین سطح شرکای کسپرسکی ادامه فعالیت دهد.
 
گل مر بحری، مدیرعامل شرکت پاد با بیان اینکه شرکتها همیشه در تجارتشان به رشد فکر میکنند، گفت: از مدتها پیش ما با شرکت کسپرسکی درباره دریافت گواهینامه Value Added Distributor در حال مذاکره بودیم و شرکت کسپرسکی نیز به دلیل تعهد، وفاداری و فعالیت متمرکز ما این گواهینامه را به پاد اهدا کرد.
 
استراتژی ما تا امروز بر فروش مستقیم متمرکز بود و ما تا کنون ۵۰ تا ۶۰ نماینده در ایران داشتیم. اکنون تمرکزمان بر توسعه شبکه نمایندگی شرکت است.وی با بیان اینکه کسپرسکی در سالهای فعالیت خود در ایران قدمهای خوبی را در عرضه نسخههای سازمانی (Enterprise) برداشت، افزود: شناسایی نهادها و سازمانهای بزرگ دولتی و غیر دولتی از فعالیتهایی بود که کسپرسکی به کمک نمایندگان متعدد ایرانی طی مدت فعالیت خود در ایران انجام داده و هماکنون بازار اصلی نسخههای سازمانی در دست کسپرسکی است.
 
وی درباره استراتژی کسپرسکی در ایران و نقطه قوت این شرکت روسی گفت: انحصاری نبودن کسپرسکی در ایران باعث شده این شرکت سهم خوبی از بازار داشته باشد، اگر چه این موضوع در بازار ریتیل باعث شده قیمت محصولات کسپرسکی در بازار خردهفروشی یکسان و متعادل نباشد، اما رقابت شرکتها برای گرفتن سهم بازار موجب نفوذ این برند در بخش نرمافزارهای امنیتی کشور شده است.
 
البته کسپرسکی برای هماهنگی بین نمایندگان ریتیل در بحث قیمتها اقداماتی را در آینده نزدیک انجام خواهد داد.بحری با اشاره به اینکه کسپرسکی حجم کمی از کل بازارش را از ایران میداند، افزود: با این حال شرکت قصد دارد نسخه فارسی محصولات کسپرسکی را به زودی روانه بازار ایران کند. نسخه بتای محصولات فارسی کسپرسکی تا دو ماه دیگر روانه بازار ایران میشود و یک ماه پس از آن نسخه اصلی این محصولات نیز برای کاربران ایرانی ارایه خواهد شد.
 
به گفته وی، نسخه فارسی کسپرسکی از نسخه انگلیسی این شرکت ارزانتر خواهد بود.مدیرعامل پاد درباره فعالیت این شرکت در کشورهای پاکستان و افغانستان گفت: در حال حاضر تمرکز ما به عنوان توزیعکننده در کشور ایران خواهد بود و تعهد ما به کسپرسکی نیز همین بوده است. چون تفکر توزیع و مشتری در کشورهای دیگر منطقه West Asia یعنی پاکستان و افغانستان متفاوت است و باید زیرساختهای لازم برای حضور در این بازار فراهم شود، از سوی دیگر بازار ایران به اندازه کافی جا برای کار دارد و ما در ادامه فعالیتهایمان وارد بازار این کشورها هم خواهیم شد.
 
بحری همچنین از جشن این شرکت برای تقدیر از نمایندگان رده اول و دوم خود در ابتدای آذرماه در جزیره کیش خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت دریافت نمایندگی توزیع کننده منطقه ای کسپرسکی برگزار میشود و در آن تکنیکهای فروش، مشتری مداری و غیره برای نمایندگان و میهمانان تشریح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا