رفتن به محتوای اصلی

لابراتوار کسپرسکی راه‌حل جامع Kaspersky ONE را ارایه کرد

ONE_2012_200_31010-139154
محصولی برای محافظت کلی از رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌های ویندوزی و مکینتاش، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های آندرویدی لابراتوار کسپرسکی راه‌حل جامع Kaspersky ONE را ارایه کرد.
لابراتوار کسپرسکی،‌ شرکت پیشرو در مدیریت تهدیدات- راهکار امنیتی جامع جدید خود را با نام Kaspersky ONE برای مقابله با بدافزارها، هکرها و هرزنامه‌ها به بازار عرضه کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت پاد، توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران، این راهکار کاربر محور با قابلیت انطباق با چند پلات‌فرم، محافظت همه‌جانبه‌ای را برای طیف گسترده ای از دستگاه‌های شخصی شامل کامپیوترهای شخصی، نوت‌بوک‌ها و گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها فراهم می‌کند. امروزه استفاده از دستگاه‌های شخصی مختلف به طور همزمان معمول شده است. مثلا یک نوت‌بوک یا رایانه شخصی ممکن است همراه با یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده شود. هرچند که ممکن است این دستگاه‌ها از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار متفاوت باشند، اما نهایتاً در برخی ویژگی‌ها مشترک هستند: ابزاری قدرتمند، مجهز به اینترنت، وجود ذخیره ای از اطلاعات و در مقابل فعالیت های سارقان اینترنتی آسیب پذیر.
بسیار مهم است که از اطلاعات ارزشمند موجود در دستگاه های مختلف محافظت شود، که به این منظور راهکار Kaspersky ONE انتخاب مناسبی است برای دستیابی به این هدف.
Kaspersky ONE در بسته‌های مختلفی برای ۳، ۵، ۷ و یا ۱۰ دستگاه ارایه شده است که این نسخه‌ها با توجه به هر منطقه متفاوت خواهد بود. این محصول می‌تواند از رایانه های شخصی و قابل حمل با انواع سیستم عامل‌های Windows و Mac و همچنین از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به وسیله نرم‌افزاری که متناسب با پلات‌فورم آن دستگاه طراحی شده محافظت کند.
 
محصول جدید کسپرسکی که به طور گسترده از رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز محافظت می‌کند برنده جایزه محافظت در مقابل بدافزارهای سیستم عامل Mac نیز شده است. این محصول مجهز به فناوری ضد سرقت برای گوشی های هوشمند Blackberry، Windows Mobile، Symbian، Android است و از این گوشی‌ها در مقابل تهدیدات سایبری محافظت می‌کند.
نصب و فعال سازی محصول Kaspersky ONE بسیار ساده بوده و به وسیله تنها یک کد فعال سازی می‌توان این کار را انجام داد. برای استفاده از این محصول نیازی به ارتقاء تک به تک دستگاه‌ها یا نرم‌افزارها نبوده و کاربران راهکاری یک مرحله‌ای را دریافت می‌کنند. همچنین به‌روزرسانی نرم‌افزارها و پایگاه داده رایگان است و کاربر می‌تواند تصمیم‌گیری کند که چه ترکیبی از نرم‌افزارها را استفاده کند. برای مثال کاربر می‌تواند از بسته مخصوص سه دستگاه که هر سه برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز است استفاده کند یا بسته مخصوص دو رایانه شخصی و یک Mac یا سه گوشی هوشمند و یا هر ترکیب دیگری از این نرم‌افزارها را استفاده کند. نسخه خانگیKaspersky ONE نیز راهکار واحدی را برای نصب هر نرم‌افزار ارایه می‌دهد.
 
یوجین کسپرسکی، مدیر اجرایی و بنیان گذار لابراتوار کسپرسکی، می‌گوید: امروزه تنها رایانه‌های شخصی برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده نمی‌شوند. بلکه حجم قابل توجهی از اطلاعات حساس و مهم بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت ‌ذخیره می‌شود. این دلیل کاملا موجهی برای لزوم ایمن‌سازی تمام دستگاه‌های دیجیتال در مقابل حملات سایبری به شمار می‌رود. با راهکار جامع Kaspersky ONE، تمامی دستگاه‌ها اعم از رایانه‌شخصی، مک، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تنها با یک راهکار محافظت می‌شوند و این روش نهایتا منجر به تحقق امنیت واقعی خواهد شد.
 
 رایانه‌های شخصی نوت‌بوک و تبلت‌های مبتنی بر ویندوز
Kaspersky ONE راهکاری تک مرحله‌ای است که از یک لایسنس استفاده کرده و از تمامی دستگاه‌ها با نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای متفاوت محافظت می‌کند. راهکار امنیتی گسترده که در مقابل ویروس‌ها، تروجان (اسب‌های تروا)، هرزنامه‌ها، هکرها محافظتی بی‌نظیر را برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز ارایه می‌کند. همچنین این محصول رویکرد چند جانبه و پیشرفته، امنیت دیجیتالی، نوآوری و فناوری ابری را با آنتی ویروسی توانمند ترکیب می‌کند تا امنیتی سریع و موثر در مقابل تهدیدات پیچیده و رو به افزایش را فراهم کند.
 
 Mac
راه حل جامع جدید کسپرسکی که برنده جایزه محافظت در مقابل بدافزارهای سیستم عامل Mac شده است به سرعت در مقابل تهدیدات واکنش نشان می‌دهد و سیستم شما را امن نگه می‌دارد و از عکس، موزیک و دیگر فایل‌های شما محافظت کرده و شما را در مقابل سرقت هویت ایمن می‌سازد. شناسایی نرم‌افزارهای مخرب سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس از انتقال این بدافزارها به سیستم دوستان و همکارانتان جلوگیری می‌کند.
 
 گوشی‌های هوشمند
سارقان اینترنتی دیگر فقط به دنبال رایانه‌های شخصی نیستند بلکه گوشی‌های هوشمند و محتوای آنها نیز مورد هدف قرار می‌دهند. Kaspersky ONE ضمن فراهم کردن محافظتی معادل محافظت رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌ها برای گوشی‌های هوشمند، امکان کنترل از راه دور و مکان‌یابی موبایل در هنگام سرقت و یا گم شدن گوشی را نیز ارایه می‌دهد.
 
تبلت‌های آندرویدی
Kaspersky ONE همچنین راه‌حل امنیتی برای تبلت‌های آندرویدی ارایه می‌کند، راهکاری که به تازگی برای دستگاه‌های قابل حمل توسط لابراتوار کسپرسکی ارایه شده است. این محصول که برای محافظت تبلت‌های آندرویدی طراحی شده، دارای رابط کاربری جدید و قابل تنظیم است و محافظت از اطلاعات شخصی مهم را ارایه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا