رفتن به محتوای اصلی

محصولات مایکروسافت بالاخره از لیست سیاه کسپرسکی خارج شدند

شرکت کسپرسکی تولید کننده محصولات امنیتی اعلام کرد که محصولات شرکت مایکروسافت از لیست ده‌تایی آسیب‌پذیرترین محصولات نرم‌افزاری خارج شده است. این شرکت در گزارش چهارماهه دوم سال جاری میلادی (۲۰۱۱) خود در خصوص بدافزارها با اعلام این مطلب خاطرنشان کرده است که این موضوع به دلیل ارتقاء سیستم به‌روزرسان در محصولات ویندوز و افزایش کاربران استفاده‌کننده از ویندوز ۷ است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

کسپرسکی در ادامه گزارش خود آورده است که برای نخستین بار در طول تاریخ فهرست ۱۰ محصول آسیب‌پذیر تنها متعلق به دو شرکت ادوبی و ارواکل است که از میان این ده محصول، هفت محصول تنها به ادوب فلش پلی یر تعلق دارد. ا ین شرکت در این گزارش همچنین آورده است که ۸۷ درصد وب‌سایت‌هایی که از برنامه‌های آلوده استفاده می‌کنند تنها در ۱۰ کشور جهان متمرکز هستند که در این فهرست ایالات متحده با ۲۸٫۵۳ درصد و روسیه با ۱۵٫۹۹ درصد در دو رتبه نخست قرار دارند و کشور آلمان در رده سوم جای دارد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

 
blacklist
 
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′] در این گزارش همچنین ۵ کشور ژاپن، آلمان، دانمارک، لوکزامبورگ و سوئیس به عنوان پنج کشور بسیار امن به لحاظ سطح آلودگی محلی معرفی شده‌اند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات نتایج تست در خصوص سایر آنتی ویروس ها به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا