رفتن به محتوای اصلی

فایروال ویژه سرویسهای تحت وب سایبروم برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارایه شد!

bannerWAF

“WAF، سرویسی است برای محافظت از سرویسها و سرورهای تحت وب سازمانها برای پیشگیری از سوء استفاده و نفوذ هکرها و مجرمان اینترنتی بکار می رود”

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

شرکت سایبروم از راه اندازی یک فایروال تحت وب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط خبر داد. سایبروم که یکی از زیر گروه های شرکت Elitecore Technologies است، در راستای بهینه سازی ابزار مدیریت یکپارچه تهدیدات (UTM) خود یک فایروال ویژه سرویسهای وب (WAF) را راه اندازی کرد. این فایروال، بر امنیت وب سایت ها و برنامه های کاربردی تحت وب که به هدف عمده هکرها تبدیل شده است، می افزاید.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

این راهکار امنیتی افزون بر پوشش کسب و کارهای کوچک و متوسطی که به دنبال بهینه سازی فایروال و UTM خود هستند، برای کاربران کنونی ابزار مدیریت یکپارچه تهدیدات سایبروم طراحی شده است تا با بهره گیری از این فایروال ویژه وب در هزینه های خود صرفه جویی کنند. فایروال ویژه وب سایبروم الگوی رفتاری و پاسخ دهی صحیح برنامه های کاربردی آنلاین را به طور هوشمندانه و خودکار یاد می گیرد و از دامنه بزرگی از حملات برنامه ریزی شده و متن باز خودکار جلوگیری می کند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

آبیلاش سونوان، نایب رییس مدیریت محصولات سایبروم می گوید: فایروال ویژه وب ما نمونه خوبی از یک ساختار امنیتی توسعه پذیر است. در شرایطی که جهان پرخطر تهدیدات امروزی همواره در حال دگرگونی است، فایروال سایبروم به واقع راهکار امنیتی یکپارچه ای را ارایه می کند. دلیل عرضه این محصول ارزان قیمت این است که بسیاری از شرکت ها به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط، امنیت برنامه های امنیتی تحت وب را اغلب به دلیل هزینه بالای آن نادیده می گیرند، مگر آنکه گریبانگیر یک مشکل امنیتی جدی شده باشند. فایروال ما محدودیت جغرافیایی ندارد و کاربران سراسر جهان می توانند از آن بهره مند شوند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

فایروال ویژه وب سایبروم با قابلیت بالای شناسایی تهدیدات امنیتی مثل دیواری بین یک کلاینت و سرور عمل می کند و تمام پکت های داده دریافتی و ارسالی را اسکن می کند تا خطر هک و نفوذ و سرقت اطلاعات، سرورهای وب یا سرورهای نرم افزاری را تهدید نکند. برخی از قابلیت های این فایروال عبارت است از: هدایت ترافیک ( SSL (SSL Offloading برای ترافیک HTTPS، یادگیری خودکار الگوی رفتاری و پاسخ دهی صحیح برنامه های کاربردی و جلوگیری از نفوذ تهدیدات، تهیه فهرست URLهای سالم (URL Whitelisting) و مدیریت امنیت برنامه های تحت وب در برابر ده تهدید آنلاین عمده علیه پروژه امنیت برنامه های مبتنی بر وب (OWASP) مانند تزریق دستورات پایگاه داده (SQL Injections)، اجرای اسکریپت در مرورگر کاربر (XSS)، ارسال درخواست جعلی (CSRF) و آلودگی کوکی ها.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

بر اساسا پیش بینی شرکت تحقیقاتی TechNavio، ارزش بازار برنامه های فایروال های ویژه وب در سال ۲۰۱۳ به ۶/۴۳۷ میلیون دلار خواهد رسید. این رقم از نرخ رشد ترکیبی سالانه ۶/۲۴ درصدی بازار فایروال های تحت وب از سال ۲۰۰۹ تاکنون حکایت دارد. از دید کارشناسان با رفع موانع و خطرات، کاربری شبکه و خرید با شتاب بیشتری رشد خواهد کرد و می توان نتیجه گرفت که فایروال ویژه وب سایبروم در مسیر درستی برای پشت سر گذاشتن این محدودیت ها گام برداشته است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

شرکت ها و سازمان های گوناگونی از خدمات فایروال ویژه وب به عنوان یکی از پیش نیازهای عمده خود بهره می برند که از دست می توان به شرکت های فعال در زمینه خرده فروشی، تجارت آنلاین، خدمات بانکی، مالی و بیمه، ارایه کنندگان خدمات هاستیگ ، سازمان های IT، مخابرات، مراقبت های بهداشتی و شرکت های تولیدی و دولتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا