رفتن به محتوای اصلی

کسپرسکی با سامسونگ متحد شد

kaspersky_samsung

شرکت Kaspersky به عنوان یکی از پیشتازان تولید محتوای امن و راهکار‌های مدیریت تهدید، اعلام کرد که به عنوان عضو طلایی ، به طرح اتحاد سامسونگ(Enterprise Alliance Program) پیوسته است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

فناوران-همکاری جهانی دو شرکت کسپرسکی و سامسونگ در راستای فعالیت‌های نزدیک‌تر بین دو شرکت است و شامل گسترش محصولات کسپرسکی به خانواده بزرگی از دستگاه‌های سامسونگ ، می‌شود.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

آقای Garry kondakov ، مدیر فروش و بازاریابی کسپرسکی ، در این مورد گفت : ما بسیار خرسند هستیم که همکاری جهانی خود را با سامسونگ آغاز کرده‌ایم و می‌توانیم فعالیت‌های خود را به مراتب بالاتری برسانیم. عضویت ما در طرح اتحاد سامسونگ ، به ما کمک می‌کند تا حضور خود در عرصه موبایل را بر پایه تجربیات فوق‌العاده سامسونگ، گسترش دهیم و همچنین به لطف شبکه جهانی سامسونگ، می‌توانیم راه‌حل های خود را در اختیار جهانیان قرار دهیم و موقعیت خود را در بازار جهانی به اثبات رسانیم.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

طرح اتحاد سامسونگ ، برنامه‌ای برای همکاری گسترده شرکت‌هاست که به‌منظور بهره‌وری آنها در زمینه فروش و بازاریابی طر‌احی شده است. این برنامه به شرکت‌هایی که درد فعالیت‌های تجاری خود موفق هستند یا تولید کنندگان مستقل نرم افزار در اطراف جهان، اجازه می‌دهد تا از طریق شبکه سامسونگ به سوددهی بیشتری برسند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

به عنوان قسمتی از بسته همکاری طلایی ، کسپرسکی متعهد شده است تا از طریق برنامه‌های Kaspersky Mobile Security و Kaspersky Tablet Security تمامی موبایل‌ها و تبلت‌های سامسونگ را که مجهز به سیستم عامل آندرویید هستند، محافظت کند. این همکاری باعث می‌شود تا دستگاه‌ها در برابر بد افزار‌ها، تماس‌ها و پیغام‌های ناخواسته ، دزدیده شدن وسیله و نقض حقوق شخصی محافظت شوند. در قسمتی دیگر از این طرح ، شرکت کسپرسکی مسوول تامین نرم افزار‌های امنیتی برای کامپیوتر‌ها ، لپ‌تاپ‌ها و netbook های سامسونگ ، که مجهز به سیستم عامل ویندوز هستند، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا