رفتن به محتوای اصلی

نسخه جدید Kaspersky Small Office Security رونمایی شد

کسپرسکی آخرین نسخه از Kaspersky Small Office Security را رونمایی کرد؛ راهکار امنیتی ویژه کسب و کارهایی با کمتر از ۲۵ کارمند. این نرم‌افزار از کاربری آسانی برخوردار است و برای راه‌اندازی آن نیازی به متخصص IT ندارید. تمرکز نسخه جدید این راهکار بر دوام و توسعه کسب و کار و محافظت از داده‌های سازمانی و اطلاعات مربوط به کاربران استوار است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

امروزه تعداد بسیاری از کسب و کارهای کوچک طعمه مهاجمان سایبری می‌شوند، چرا که آنها در نگهداری از اطلاعات حساس و باارزش توجه چندانی به امنیت سایبری نشان نمی‌دهند. براساس یک تحقیق جدید، در سال ۲۰۱۴ جمعیت کسب و کارهایی که به کارکنان خود اجازه می‌دهند با دستگاه‌های الکترونیکی شخصی از شبکه سازمانی استفاده کنند به ۶۲ درصد افزایش یافته است. این درحالیست که محافظت از اطلاعات شخصی کاربران، امنیتت بسترهای پرداخت آنلاین و اسرار تجاری به ترتیب با ۲۵ درصد، ۱۳ درصد و ۱۲ درصد اولویت‌های اصلی کسب و کارهای کوچک به‌حساب می‌آیند. این سازمان‌ها برای محافظت از خود به ابزارهای ابتدایی مانند نرم‌افزارهای ضدویروس رایگان بسنده می‌کنند. پاسخ‌های شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی حاکی از آن است که کسب و کارهای کوچک به راهکاری نیازد دارند که امنیت بالا، کاربری آسان و قیمت مناسب را با هم داشته باشد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

Kaspersky Small Office Security نرم‌افزاری برای کسب و کارهای کوچک است که از فناوری‌های امنیتی ویژة سازمان‌های بزرگ بهره می‌برد: ضدبدافزار پیشرفته، ابزار محافظت از تراکنش‌های اینترنتی، مدیریت ابری، تهیه فایل پشتیبان و مدیریت گذرواژه‌ها، و البته کاربری آسان و بی‌دردسر.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

کنستانتین ورونکوف، رئیس بخش محصولات کسپرسکی می‌گوید: «مدیریت یک مجموعه کوچک کار هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی است، اما جمع و جور بودن یک سازمان باعث نمی‌شود که مهاجمان سایبری از آن غافل بمانند. کسب و کارها باید توجه بسیار بیشتری به مساله امنیت سایبری نشان دهند، و راهکار امنیتی Kaspersky Small Office Security این توجه را ممکن می سازد: نصب ساده، تنظیمات بی‌دردسر و مدیریت آسان، سه عنصر کلیدی این نرم‌افزار که امنیت و موفقیت کسب و کارهای کوچک را تضمین می‌کند.»

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

آخرین نسخه Kaspersky Small Office Security از قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای برخوردار است:

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

  • افزایش محافظت برابر تهدیدات شناخته‌شده و نوظهور – محافظت چندلایه در سطح سازمان‌های بزرگ برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک، سرورها و دستگاه‌های اندرویدی.
  • کنسول مدیریت ابری جدید – ابزاری که به صاحبان کسب و کار و متخصصان IT امکان می‌دهد امنیت IT و دستگاه‌های تحت شبکه سازمانی خود را از طریق مرورگر اینترنت از هر نقطه‌ای مدیریت کنند.
  • ابزار جدید مدیریت گذرواژه‌ها به‌صورت ابری – ذخیره‌سازی اطلاعات حساس و گذرواژه‌ها، امکان تعریف گذرواژه‌های متفاوت و منحصربه‌فرد برای هر وب‌سایت در سطح تمام دستگاه‌های الکترونیکی تنها با استفاده از یک گذرواژه اصلی.
  • امنیت داده‌های مالی – محافظت تراکنش‌های سازمانی و شخصی برابر کلاهبرداری‌های مالی، همراه با ابزار امنیتی برتر Safe Money.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

Kaspersky Small Office Security برای محافظت از سیستم‌های ویندوزی (XP تا نسخه ۸٫۱)، سیستم‌های مبتنی بر مک، فایل سرورهای ویندوز و همچنین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است. با خرید این نرم‌افزار علاوه بر بهره‌مندی از ابزار مدیریت گذرواژه‌های کسپرسکی، یک سیستم مبتنی بر ویندوز یا مک و یک دستگاه موبایلی نیز تحت پوشش Kaspersky Small Office Security قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا