رفتن به محتوای اصلی

برنده سوم جشنواره «بازگشت به مدرسه» معرفی شد

به گزارش روابط عمومی پاد، کلیه خریدارانی که از پانزدهم شهریور لغایت پانزدهم مهرماه اقدام به خرید اینترنتی نموده اند ، در جشنواره بازگشت به مدرسه شرکت داده می شوند و هر هفته یک قرعه کشی با جوایز ارزنده و جذاب انجام میشود.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

روز دوشنبه ششم مهرماه، سومین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره بازگشت به مدرسه را انجام شد که در آن تمامی خریدهایی که از سی ام  شهریور لغایت پنجم مهرماه انجام شده بودند شرکت داشتند، این بار  جناب آقای اشکان یونسی را بعنوان سومین  برنده معرفی کرد. بنابر این گزارش آقای اشکان یونسی از خریداران مازندرانی  که از طریق “وبسایت پارس آتنا دژ ” یکی از نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام به خرید یک عدد لایسنس کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۶ نموده بودند، ایشان با این خرید برنده یک عدد تلسکوپ شدند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’6′ down=’6′]

گفتنی است جشنواره فروش “بازگشت به مدرسه” تا پانزدهم مهر ماه برپا خواهد بود و در این هفته پایانی یک عدد تلسکوپ به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است، کلیه خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی خرید نمودند و نیز خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت داده خواهند شد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’20’ down=’20’]

backpack-winner-online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا