رفتن به محتوای اصلی
نسخه رایگان کسپرسکی Security Cloud

نسخه رایگان کسپرسکی Security Cloud

کسپرسکی با ارائه نسخه رایگان Kaspersky Security Cloud شما را با بالاترین درجه امنیتی در مقابل تهدیدات و حملات سایبری محافظت می‌کند. زمانی که کسپرسکی احساس کند خطری شما را تهدید می‌کند، شروع به هشدار کرده و دسترسی مهاجمین را به طور مستقیم مسدود می‌سازد. این نسخه رایگان از کسپرسکی با وجود دسترسی و ابزارهای محدودی که دارد، با قدرت علیه ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها، بدافزارها، باج‌افزارها و سایر تهدیدات سایبری مباره می‌کند.

کسپرسکی سکیوریتی کلود یک آنتی ویروس با فناوری ابری است که در سه نسخه رایگان، شخصی و استفاده خانواده ارائه شده است. برخی از ویژگی‌های کسپرسکی سکیوریتی کلود به شرح زیر می‌باشد.

مدیریت رمز عبور

رمزهای عبور و اسناد شما را ایمن کرده و آن‌ها را با تمام دستگاه‌های شما سینک می‌کند.

ارتباط امن VPN

به شما این امکان را می‌دهد تا در اتصال به Wi-Fi های عمومی ناامن، با فعال کردن VPN امنیت خود را برقرار کنید.

حفاظت از حریم خصوصی

از جمع آوری طلاعات شما توسط شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که رفتار شما را ردیابی می‌کند، جلوگیری می‌کند.

مانیتورینگ Wi-Fi خانه

هنگام اتصال دستگاه جدید به شبکه اینترنت Wi-Fi به شما هشدار می‌دهد تا بتوانید به سرعت متجاوزین را از بین ببرید.

معاملات امن

با ایجاد یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از پرداخت‌های بانکی و خریدهای اینترنتی، نگران امنیت خود نباشید.

محافظت از کودکان

کودکان خود را در فضای دیجیتال محافظت کنید و از نقشه محل کودک مشاهده کنید.

 

ورود به فروشگاه آتنا

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است
  1. من مدت ها از Kaspersky Free استفاده میکردم و یه جورایی قراردادش نامحدود بود ولی بعد از اینکه به دلایلی ویندوزم رو دوباره نصب کردم ، مجبور شدم دوباره این نرم افزار رو بریزم که ایندفعه هیچ جا پیداش نکردم و از تو همون سایت کسپراسکی همین Kaspersky Security Cloud رو دانلود کردم ولی مسئله اینکه اگر این نسخه از آنتی ویروس رایگان هستش پس چرا فقط یه دوره ی ۳۱ روزه برام مشخص کرده ؟ بعد از این مدت چه اتفاقی میوفته ؟ آیا مثل نسخه پولی کسپراسکی از کار میوفته و لوگوی اون قرمز میشه ؟
    سوال بعدیم اینکه یک جا خوندم این آنتی ویروس رایگان کسپراسکی روزی ۲۰۰ مگابایت اینترنت مصرف میکنه ! آیا این حرف درسته و اگر هست برای چی این اتفاق میوفته ؟

    1. سلام
      نسخه free کسپرسکی برای سیستم های خانگی موجود می باشد اما دارای محدودیت می باشد و خبری از ماژول های پیشرفته و محافظت از رنسام و غیره نیست.
      نسخه ای که شما دانلود کردید در واقع نسخه free trial هست که به شما داده شده و فقط برای یک دوره ۳۰ روزه میتوانید از نسخه free استفاده کنید و بعد از پایان این زمان نرم افزار کاملا استاپ خواهد شد.
      در خصوص اپدیت هم بسته به شرایط میزان اپدیت متفاوت است اما این حجم برای یکی دو روز ممکن است باشد اما در دراز مدت چنین چیزی ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا