رفتن به محتوای اصلی
با خیال راحت در شرکت و خانه کار کنید!

با خیال راحت در شرکت و خانه کار کنید!

کسب و کار شما هر چیزی که باشد، نیازمند یک راهکار امنیتی است تا از شما و اطلاعات کاری شما محافظت کند. یکی از رایج‌ترین آسیب‌هایی که برای کسب و کارها به وجود می‌آید، آلوده شدن سیستم و شبکه داخلی سازمان به انواع مختلف ویروس‌ها، باج‌افزارها و … است. متاسفانه صاحبان شرکت‌ها در مقابل استفاده از راهکارهای امنیتی و نصب آنتی‌ویروس خودداری می‌کنند. آمار نابود شدن یک کسب و کار به واسطه از بین رفتن اطلاعات در حال افزایش است و ممکن است هر لحظه برای هر شرکتی به وجود آید.

کسب و کار شما هر چیزی که باشد، امنیت شما مهمترین عامل موفقت شماست!

یک راهکار مطمئن و تضمین شده برای برقراری امنیت شما در فضای آنلاین، استفاده از کسپرسکی نسخه اینترنت سکیوریتی است.

این نسخه وظیفه مسدود سازی حملات سایبری به سیستم شما را بر عهده می‌گیرد. نرم‌افزارهای جاسوسی مخفی شده در سیستم شما را شناسایی و با رمزگذاری اطلاعات شما، از پرداخت‌های ‌بانکی محافظت می‌کند.

کاسپرسکی در زمینه امنیت رایانه فعالیت می‌کند که مقر اصلی آن در مسکو، روسیه می‌باشد. این شرکت محصولاتی با نام‌های ضدویروس کاسپرسکی، آنتی‌ویروس و آنتی‌ویروس موبایل را می‌سازد. در حال حاضر، بر اساس رده‌بندی TopTenReviews، کاسپرسکی، یکی از برترین نرم‌افزارها برای امنیت دستگاه‌های شماست. در آخرین تست Av-comparetives نیز کاسپرسکی با ۹۹٫۳ درصد میزان امنیت، مقام سوم را در میزان حفاظت به‌دست‌آورد.

شرکت آتنا ارائه کننده راهکارهای امنیت شبکه و نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، با ارائه لایسنس‌های اورجینال محصولات کسپرسکی به همراه گارانتی پاد امنیت شما را تضمیم می‌کند.

برای مشاهده و خرید کسپرسکی اینترنت سکیوریتی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا