پارس آتنا دژ توزیع کننده برتر کسپرسکی در خاورمیانه شد
در کنفرانس سالانه نمایندگان شرکت کسپرسکی
پارس آتنا دژ توزیع کننده برتر کسپرسکی در خاورمیانه شد
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]
شرکت پارس آتنا دژ (پاد) توزیع کننده رسمی محصولات کسپرسکی در ایران به عنوان توزیع کننده برتر این شرکت در خاورمیانه انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی پاد، در کنفرانس سالیانه نمایندگان شرکت کسپرسکی در خاورمیانه (Kaspersky Lab Middle East 2013) که روز دوشنبه تا چهارشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ نماینده این شرکت در حوزه خاورمیانه و با حضور تیم مدیریت کسپرسکی در این منطقه برگزار شد، شرکت پارس آتنا دژ به عنوان توزیع کننده برتر محصولات کسپرسکی در خاورمیانه انتخاب شد.
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]گل مر بحری مدیرعامل شرکت پاد در مورد این جایزه گفت: این عنوان ارزشمندترین جایزه کسپرسکی در هر منطقه است که با کوشش نمایندگان مان در سراسر کشور و همچنین همکاران مان در شرکت پاد به دست آمد.
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]بحری تاکید کرد: همواره تلاش کرده ایم تا رابطه دوستانه و صمیمانه ای با نمایندگانمان داشته باشیم و آنها را عضوی جدانشدنی از خانواده پاد بدانیم. بدون شک این موفقیت بدون همراهی نمایندگان و تلاش آنها برای ارایه محصولات و خدمات مطلوب به مشتریان حاصل نمی شد و این جایزه در واقع متعلق به کانال نمایندگان پاد است. این عنوان مسئولیت ما را برای حمایت بیشتر از نمایندگان و ارائه خدمات خلاقانه و موثر به آنها سنگین تر می کند.
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]مدیرعامل شرکت پاد با بیان این که کنفرانس سالیانه نمایندگان شرکت کسپرسکی در خاورمیانه جهت آشنایی هر چه بیشتر نمایندگان سطح بالای کسپرسکی و همچنین آشنایی آنها با دستاوردها و اهداف این شرکت برای سال پیش رو برگزار شد گفت: محصولات کسپرسکی تنها یک ضد ویروس نیست، بلکه راهکار امنیتی جامع و کاملی است (EndPoint Security Solution) که بر روی بحث های مختلفی مانند Social Business، Mobility و Cloud متمرکز است و سعی دارد نیازهای امنیت شبکه و اطلاعات کاربران و سازمان ها را به طور کامل برطرف کند.
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]وی افزود: استقبال از محصولات کسپرسکی در خاورمیانه همواره رو به رشد بوده و این موضوع درباره بازار ایران به عنوان یکی از سه بازار بزرگ کسپرسکی در منطقه نیز صدق می کند.
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]بحری با اشاره به نظرسنجی های متنوع کسپرسکی برای آگاهی از نیاز و خواسته های افراد از محصولات امنیت شبکه و اطلاعات گفت: تحقیقی به سفارش کسپرسکی با نظرسنجی از افراد مختلف در سراسر جهان در مورد میزان اهمیت قیمت در مقابل کیفیت یک آنتی ویروس انجام شده است که براساس آن، افراد شرکت کننده از منطقه خاورمیانه، کیفیت و ارزش یک آنتی ویروس را به قیمت آن بیش از سایر نقاط جهان ترجیح می دهند. این موضوع در ژاپن کاملا برعکس است و افراد حاضر در نظرسنجی از این کشور بیش از سایر افراد، قیمت پایین را به کیفیت ترجیح می دهند.