رفتن به محتوای اصلی

«پاد» فروش آنلاین محصولات کسپرسکی را آغاز کرد

online

شرکت پارس آتنا دژ (پاد) توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران، فروش آنلاین تمامی محصولات کسپرسکی را آغاز کرد. گل‌مر بحری، مدیر عامل شرکت پاد در این باره گفت: از این پس خریداران در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با مراجعه به بخش فروش آنلاین وب‌سایت گروه آتنا (www.athena.ir) نسبت به خرید آنلاین محصولات کسپرسکی اقدام کنند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

وی با بیان اینکه محصولات خانگی کسپرسکی به صورت تک کاربر تا ۱۰ کاربر و در زمان‌بندی یک و دوسال در بخش فروش آنلاین موجود است افزود: مشتریان می‌توانند با توجه به نیازشان هر کدام از محصولات کسپرسکی شامل نسخه‌های خانگی، ادارات کوچک و نسخه‌های تحت شبکه را برای رایانه‌های شخصی، سیستم‌های مکینتاش و تلفن‌های هوشمند به صورت آنلاین از وب‌سایت گروه آتنا خریداری کنند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

بحری با بیان اینکه پرداخت وجه برای خرید آنلاین محصولات کسپرسکی از طریق تمامی کارت‌های شتاب امکانپذیر است، گفت: بعد از انتخاب نوع محصول، تکمیل فرم و مراحل خرید بلافاصله کد فعال‌سازی برای خریدار ارسال خواهد شد و مشتری می‌تواند نسبت به فعال‌سازی نرم‌افزار خود اقدام کند. همچنین لینک دانلود نرم‌فزار نیز در بخش فروش آنلاین موجود است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

به گفته وی یکی از جذاب ترین امکانات این بخش، امکان تمدید خرید محصولات کسپرسکی به صورت آنلاین است و مشتریان می‌توانند با ارایه کد سال گذشته خود از تخفیف ویژه برای تمدید محصولات کسپرسکی نیز برخوردار شوند. بر اساس این گزارش، مشتریانی که از بخش فروش آنلاین شرکت پاد که توزیع‌کننده رسمی محصولات کسپرسکی در ایران است خرید می‌کنند هم از خرید کالای اصل مطمئن خواهند بود و هم از پشتیبانی شرکت پاد بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا