رفتن به محتوای اصلی

جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی

کسپرسکی آنلاین برگزار می کند:

جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی

 با خرید محصولات کسپرسکی آنلاین، شانس خود را برای برنده شدن تبلت لنوو ایمن شده با محصولات کسپرسکی امتحان کنید.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

به گزارش روابط عمومی پاد، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از ۱۰ آبان ماه لغایت ۱۰ دی ماه اقدام به خرید اینترنتی نمایند، در قرعه کشی یک دستگاه تبلت به همراه یک نسخه کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید شرکت خواهند داشت که این قرعه‌کشی هر ده روز یکبار (سه بار در ماه) انجام می پذیرد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’5′ down=’5′]

شرکت پارس آتنا دژ، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین با اعلام شروع جشنواره پاییزی کسپرسکی آنلاین خاطرنشان کرد: قرعه کشی هر ده روز بین خریداران، در پایان همان نوبت انجام خواهد شد و برندگان بر روی سایت شرکت پاد (به نشانی www.athena.ir) معرفی خواهند شد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’5′ down=’5′]

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع‌رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. ضمن آنکه برای خریداران، برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز در نظر گرفته میشود. شرکت پارس آتنا دژ تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا