رفتن به محتوای اصلی

کسپرسکی جایزه برتر SC Magazine سال ۲۰۱۶ را در اروپا کسب کرد

راهکار کسپرسکی برای دومین سال پیاپی از سوی ماهنامه معتبر SC Magazine جایزه «بهترین راهکار امنیت سازمانی» را در اروپا کسب کرد.
این موفقیت، کسپرسکی را به عنوان شرکتی نوآور که دنیا را برای بیش از ۲۷۰ هزار بنگاه اقتصادی در سراسر جهان امن کرده است معرفی می‌سازد. در تلاش برای فراهم سازی سطح بی‌نظیری از حفاظت برای بیش از ۱۵ سال، شرکت کسپرسکی به مبارزه سختی برای به دست آوردن عنوان «بهترین راهکارم امنیت سازمانی» پرداخته است. فناوری‌های سازمانی شرکت کسپرسکی به گونه‌ای طرحی شده‌اند که هوش امنیتی جهانی شرکت افزایش یافته و به نحوی این فناوری‌ها توسعه یابند که به نیازهای بازار در میان صنایع مختلف پاسخ داده شود.
ابداعات اخیر کسپرسکی شامل راهکار پیشرفته برای شناسایی حملات هدفمند در قالب  Kaspersky Anti Targeted Attack Platform و راهکار ویژه حفاظت از سیستم‌های ارزشمند صنایع به نام  Kaspersky Industrial Cybersecurity می‌شود. آخرین راهکار افزوده شده به خانواه راهکارهای امنیت سازمانی نیز Kaspersky Embedded Systems Security نام دارد که این محصول به طور ویژه برای حفاظت از ATMها و پایانه‌های فروش طراحی شده است.

photo_2016-06-29_16-42-09

 
Kirill Kertsenbaum مدیر بخش راهکارهای سازمانی شرکت کسپرسکی می‌گوید: «این دستاورد، افتخار بزرگی برای کسپرسکی است که به عنوان «رهبر» در تامین راهکارهای امنیت سازمانی از سوی SC Magazine در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است. این ستایش معتبر، به ما انگیزه بیشتری برای توسعه بهترین راهکارهای امنیت سایبری می‌دهد تا نیازهای مدرن امنیت IT را برای سازمان‌ها در سراسر جهان برآورده کنیم. این جایزه، گواهی بر کار سخت و تحقیقات خستگی نا‌پذیر ما برای تبدیل دنیا به مکانی امن‌تر است.
جایزه SC Magazine در سراسر اروپا شناخته شده است و به فعالان حرفه‌ای در زمینه امنیت سازمانی که ابداعاتی در حوزه فناوری‌های امنیتی داشته باشند اهدا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا