رفتن به محتوای اصلی

برای سومین بار در ۵ سال اخیرراهکار کسپرسکی، محصول سال AV-Comparatives شد

برای سومین بار در ۵ سال اخیرراهکار کسپرسکی، محصول سال AV-Comparatives شد.

برای سومین بار در پنج سال اخیر، Kaspersky Internet Security به عنوان موثرترین محصول در گزارش سالانه آزمایشگاه معتبر و مستقل AV-Comparatives انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی گروه آتنا، راهکار خانگی کسپرسکی با به دست آوردن رتبه Advanced+ در ۸ آزمون سخت در طول سال ۲۰۱۵، به طور مداوم عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشت و در مجموع این آزمون‌ها، صاحب بالاترین جایگاه در میان ۲۱ محصول امنیتی تحت ویندوز شرکت کننده در این آزمون‌ها شد.

براساس گزارش سالانه AV-Comparatives، محصولی که بالاترین امتیاز را در مجموع آزمون‌های انجام شده بر روی آنتی‌ویروس‌ها در طی سال به دست آورد، به عنوان محصول برتر سال انتخاب می‌شود. همچنین جوایزی نیز به محصول برتر هر آزمون تعلق می‌گیرد. از همین رو، از آنجا که محصولKaspersky Internet Security در همه هشت آزمون موفق به کسب بالاترین رتبه (Advanced+) شد، این محصول به عنوان راهکار برگزیده شد. در کنار این موضوع AV-Comparatives در گزارشی طراحی خوب و رابط کاربری آسان و همچنین فایل‌های راهنمایی (Help) گسترده و عالی و امکانات یاری رسانی به کاربر را ستود.

در کنار برگزیده شدن به عنوان محصول سال، راهکار کسپرسکی همچنین مدال طلای دو بخش محافظت در شرایط واقعی (Real-World Protection) و آزمون حذف بدافزارها و مدال طلای مشترک آزمون شناسایی فایل‌ها را به دست آورد. این محصول همچنین مدال نقره آزمون محافظت فعال و مدال برنز بخش کارایی را ازآن خود کرد.

۲۱ محصول امنیتی طراحی شده برای پلتفرم ویندوز، در مجموعه آزمون‌های سال ۲۰۱۵ AV-Comparatives حضور داشته و تحت آزمون‌های مستقل ارزیابی محصول و کارایی، سنجیده شدند. توانایی این نرم‌افزارها در مورد محافظت در شرایط واقعی در برابر تهدیدات اینترنتی، شناسایی هزاران نرم‌افزار مخرب و همچنین محافظت بدون تاثیرگذاری بر عملکرد PC مورد آزمون قرار گرفت. آزمون‌های اضافی نیز برای این که مشخص شود محصولات چقدر خوب می‌توانند بدافزار را از روی یک PC آلوده حذف کرده و تهیدادت جدید و ناشناخته را مسدود کنند، انجام شد.

تیمور بیاچویف (Timur Biyachuyev) مدیر تحقیقات ضدبدافزار شرکت کسپرسکی در این باره گفت: «این موفقیت نشان دهنده سطح محافظت ضد بدافزاری است که ما برای کاربران خود فراهم کرده و به طور مستمر آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا مطمئن شویم این راهکار نیازهای امروز و فردا را برطرف می‌کند. AV-Comparatives به عنوان یک نهاد مستقل شناخته می‌شود و به همین دلیل گزارش این نهاد، منبعی فوق‌العاده برای راهنمایی کاربران است و به آنها کمک می‌کند با توجه به نیازهای‌شان، بهترین راهکار را انتخاب کنند. ما به این موضوع که Kaspersky Internet Security به عنوان بهترین محصول سال ۲۰۱۵ انتخاب شده و به عنوان بهترین تجربه کاربری شناخته می‌شود، افتخار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا