رفتن به محتوای اصلی

کسپرسکی وارد محصولات سامسونگ می‌شود

kis2012_eng_mid

آزمايشگاه كسپرسكي، شركت پيشرو در ارایه راه‌حل‌هاي امنيت اطلاعات اعلام كرد که به یکی از اعضای طلایی برنامه اتحاد تجاری سامسونگ تبدیل شده است.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

فناوران – این شراکت جهانی جدید به همکاری بسیار نزدیک‌تر بین شرکت‌ها و گنجاندن محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در طیف وسیعی از دستگاه‌های سامسونگ منجر می‌شود. بر اساس این گزارش، برنامه اتحاد تجاری سامسونگ یک برنامه شراکتی جامع است که برای ایجاد مزایای متمایز فروش، بازاریابی و توسعه نرم‌افزار در نظر گرفته شده است تا امکان ایجاد مدل‌های سودآور جدید را از طریق تجارت نرم‌افزارهای همراه شرکت سامسونگ الكترونيكز برای شرکای مستقل خانگی و جهانی پیشتاز در زمینه فروش نرم‌افزار و یکپارچه‌سازی سیستم میسر سازد.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

آزمایشگاه کسپرسکی به عنوان بخشی از بسته شراکت طلایی باید نرم‌افزارهایKaspersky Mobile Security و Kaspersky Tablet Security را برای محافظت از دستگاه‌های خصوصی و شرکتی مبتنی بر آندرویید سامسونگ به این شرکت عرضه کند. این نرم‌افزارها بالاترین سطح امنیت را بر اساس محافظت پیشرفته در برابر نقض حریم خصوصی، مفقود شدن یا به سرقت رفتن دستگاه، تماس‌ها و پیام‌های مزاحم و نیز نرم‌افزارهای مخرب تضمین می‌کنند.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’3′ down=’3′]

بر اساس بخش دیگری از اين برنامه، آزمایشگاه کسپرسکی باید نرم‌افزارهای امنیتی مخصوص مصرف‌کنندگان را برای محافظت از کامپیوترها، نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌های سامسونگ تامین کند که با سیستم عامل ویندوز عرضه می‌شوند. در مورد محصولات شرکتی، آزمایشگاه کسپرسکی باید نرم‌افزار Kaspersky Endpoint Security، مدل‌های تجاری مختلف و یک روش انعطاف‌پذیر برای کسب بهترین امنیت را برای کلیه مشتریان شرکتی فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

برگشت به بالا